d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > D3 Beta > Yes
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Mar 5 2012 09:04am
ÄNtligen fått diablo 3 BETAN! :D:DD:D

Ty blizzard
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 5 2012 09:13am
Grattis lr vad man ska säga ^^
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 5 2012 09:25am
Grattis, bättre sent än aldrig :D
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Mar 5 2012 09:28am
fått den också ;D
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Mar 5 2012 09:29am
Quote (DUNK3LHEIT @ 5 Mar 2012 16:28)
fått den också ;D


det är ju riktigt göööötttt!
Jävla skön d2 känsla i det :D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 5 2012 09:32am
Quote (Crazy @ Mar 5 2012 04:29pm)
det är ju riktigt göööötttt!
Jävla skön d2 känsla i det :D


... Där kan jag inte riktigt hålla med, hur mycket D2 känsla är det i ett spel där man inte kan sätta ut stat-points? :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 5 2012 09:36am
Är du någon old school eller namechange?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 5 2012 09:39am
Quote (Teposen @ Mar 5 2012 04:36pm)
Är du någon old school eller namechange?


They call him Trophy.. :mellow:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 5 2012 09:49am
Quote (PhearCIII @ Mar 5 2012 04:32pm)
... Där kan jag inte riktigt hålla med, hur mycket D2 känsla är det i ett spel där man inte kan sätta ut stat-points? :D


true dat, blev lite besviken på det :(

hans förra namn var Emro btw ;)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 5 2012 10:03am
någon som kan låna / hyra ut till mig eller? =D
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll