d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > James Bond Bil? :o
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Mar 5 2012 05:38am
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZIGzpi9lCck[/YOUTUBE]


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZIGzpi9lCck

fuck it fick inte youtubeskiten att fungera >: (

This post was edited by Warriv on Mar 5 2012 05:39am
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 5 2012 05:44am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Mar 5 2012 05:45am

Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Mar 5 2012 05:55am
GJ dudes,

Tycker förövrigt att det är cool och smart PR-jippo. Hade även en diskussion med en polare där jag tyckte att man borde kunna göra en "james bond bil" som faktiskt filmar utsidan och med hjälp av någon bildskärm så visar den sin miljö och blir då "osynlig" men det skulle vara omöjligt enligt min polare, ganska glad att se någon göra det : D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 5 2012 08:35am
Old.

fan redan 2 dagar gammal och redan uppe på existenz.

This post was edited by Intenso8 on Mar 5 2012 08:35am
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Mar 5 2012 01:32pm
haha fan va nice
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Mar 6 2012 04:29am
Quote (Intenso8 @ Mar 5 2012 03:35pm)
Old.

fan redan 2 dagar gammal och redan uppe på existenz.


FAAN NEJ /slit wrist x_x
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll