Jag ska berätta en sak jag gjorde för ett tag sedan! Jag är beredd att ta alla flejms ni har att erbjuda, fett värt det!
Så.. Jag träffade en tjej på en fest för ett halvår sedan eller något åt det hållet.. Vi strulade och sen var det inte mycket mer med det..
Någon fest senare träffades vi, eftersom hon bor drygt 10 mil bort så hade vi avtalat att jag skulle sova hos henne.. Och det vet man ju vad det innebär..
Några månader senare, vi hade inte pratat så mycket däremellan, förutom att jag nämnt att jag inte ville ha ett förhållande.. Men en dag fick jag ett ryck
och bjöd henne på bio, hon tackade ja, därefter sov vi hos mig och ja, lite mer än sömn blev det!
Nu för drygt en månad sedan ville hon dyka upp och festa med mig och några kompisar, hon frågade om jag kunde erbjuda henne sovplats och visst kunde
jag göra det, men nu kände jag att det borde vara sista gången!
Hon dyker upp på festen, hon har redan förfestat med sina vänner och är överförfriskad! Hon springer runt och gråter och blir tröstad av sina vänner..
Efter att inte ha pratat med mig på ett par timmar tar hon mig åt sidan och säger "om du inte vill vara tillsammans med mig så kan du bara dra!"..
Jag tackar för mig och går till mina vänner, skrattar lite och bryr mig inte ett dugg.. Då går hon och försöker ragga på mina vänner en efter en, tills hon
hittar en som vill strula med henne.. Senare på kvällen när det börjar bli aktuellt att dra hem börjar hon stöta på mig igen. Hon vill ju ha någonstans att sova!
Snäll som jag är så låter jag det gå för den här gången.. Ett ligg kan man väl stå ut med och sen aldrig mer ha med henne att göra igen.
Väl hemma i sänghalmen inser jag att jag inte har någon lust att tillfredsställa sliddjuret i fråga! Så när vi väl har sex så koncentrerar jag mig för allt jag är
värd på att komma fort! Efter det somnar jag direkt. Dagen efter pratade jag inte med henne..
Har inte hört av henne sedan dess, totally worth it!