d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Polare Som Hatar Sd Får Reda På Att Hans Parti > Står För Sd's Framgång..
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3.90
Jan 19 2012 10:33am
Den minen = Epic!

Tack Juholt och Sahlin för allt erat arbete för SD!
Member
Gold: 47.00
Jan 19 2012 10:37am
Csb
Member
Gold: 0.00
Jan 19 2012 10:48am
bara jag som är för att sverige ska bli diktatur?
det enda som behövs är en klok, blödig, empatisk svensk man med kärlek från och för folket som våran diktator - makta
Member
Gold: 6,669.61
Jan 19 2012 11:22am
Quote (Simon @ Jan 19 2012 06:48pm)
bara jag som är för att sverige ska bli diktatur?

nja, en regelrätt diktatur skulle nog inte gynna oss på sikt, men vill definitivt se drastiska förändringar i fegspelet de kallar svensk politik.
ut med alla fjollpartier som inte längre står för något utan bara försöker stryka medhårs för att fiska svenssonröster.
bort med alla bloggfittor och fegjournalister som gång på gång tvingar på befolkningen sin självgodhet och politiska korrekthet.
framför allt vill jag se ett betydligt mer hänsynlöst straffsystem där mördare, bevisade våldtäktsmän, sliddjur som anmäler våldtäkter falskt etc skall låsas in tills de ruttnar bort samtidigt som de tvingas jobba ihop pengar till den utsatta.
snatteri, vandalism etc bör ge hundrafalt skadestånd till ägaren samt kort tid i fängelse för att avskräcka folk innan de ens börjat hamna snett. papperslösa invandrare som begår brott skall självklar utvisas dirrmode.

annars är invandringen np tycker jag. folk får komma hit i vilka mängder som helst så länge vi visar oss mogna nog att ta hand om dem.
istället för att regeringen skryter om hur många barnfamiljer som kommit hit i år kan de berätta för oss hur många av dessa som bosatt sig utanför sydsverige eller berätta hur många utstötta i rosengård som de nu integrerat i samhället.
sådana områden med hög ungdomsbrottslighet och svaga skolresultat är helt livsfarliga om de får blomma och eftersom det är politikernas fel alltihop får de antingen fixa skiten eller släppa en fet jävla nuke.
nn ungdomsgäng som lever rövare i de trånga förorterna och skapar "vi och dom"-mentalitet som främjar utanförskap och rasism från båda håll.

wutrant

This post was edited by GuZ on Jan 19 2012 11:22am
Member
Gold: 0.00
Jan 19 2012 11:29am
Quote (GuZ @ 19 Jan 2012 18:22)
nja, en regelrätt diktatur skulle nog inte gynna oss på sikt, men vill definitivt se drastiska förändringar i fegspelet de kallar svensk politik.
ut med alla fjollpartier som inte längre står för något utan bara försöker stryka medhårs för att fiska svenssonröster.
bort med alla bloggfittor och fegjournalister som gång på gång tvingar på befolkningen sin självgodhet och politiska korrekthet.
framför allt vill jag se ett betydligt mer hänsynlöst straffsystem där mördare, bevisade våldtäktsmän, sliddjur som anmäler våldtäkter falskt etc skall låsas in tills de ruttnar bort samtidigt som de tvingas jobba ihop pengar till den utsatta.
snatteri, vandalism etc bör ge hundrafalt skadestånd till ägaren samt kort tid i fängelse för att avskräcka folk innan de ens börjat hamna snett. papperslösa invandrare som begår brott skall självklar utvisas dirrmode.

annars är invandringen np tycker jag. folk får komma hit i vilka mängder som helst så länge vi visar oss mogna nog att ta hand om dem.
istället för att regeringen skryter om hur många barnfamiljer som kommit hit i år kan de berätta för oss hur många av dessa som bosatt sig utanför sydsverige eller berätta hur många utstötta i rosengård som de nu integrerat i samhället.
sådana områden med hög ungdomsbrottslighet och svaga skolresultat är helt livsfarliga om de får blomma och eftersom det är politikernas fel alltihop får de antingen fixa skiten eller släppa en fet jävla nuke.
nn ungdomsgäng som lever rövare i de trånga förorterna och skapar "vi och dom"-mentalitet som främjar utanförskap och rasism från båda håll.

wutrant

vi kan ju inte slänga ut fjollpartierna och behålla demokratin

makta 4 diktator
Member
Gold: 2.16
Jan 19 2012 11:42am
Quote (Simon @ 19 Jan 2012 19:29)
vi kan ju inte slänga ut fjollpartierna och behålla demokratin

makta 4 diktator

vilken demokrati :)

Vi lever i en demokratur redan ;)
Member
Gold: 30.00
Jan 19 2012 12:14pm
Quote (GuZ @ Jan 19 2012 06:22pm)

wutrant

Du efterlyser Amerikas fängelsepolitik pretty much.

Problemet med den är att forskning gång på gång har visat att metoden är kontra-produktiv delvis brottsligheten ökar.
Member
Gold: 30.10
Jan 19 2012 12:38pm
Quote (Svartermetalisk @ Jan 19 2012 07:14pm)
Du efterlyser Amerikas fängelsepolitik pretty much.

Problemet med den är att forskning gång på gång har visat att metoden är kontra-produktiv delvis brottsligheten ökar.

samtidigt så kan man inte jämföra sverige med usa...
Member
Gold: 3.90
Jan 19 2012 12:40pm
Maktatur ftw
Member
Gold: 30.00
Jan 19 2012 12:42pm
Quote (dej @ Jan 19 2012 07:38pm)
samtidigt så kan man inte jämföra sverige med usa...

i många fall så kan man nog inte det nej, i detta fallet ser jag dock inte varför deras fängelse-politik skulle fungera bättre för oss än för dom?
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll