Vi använder gmails företagsmail på jobb (antar att de flesta inställningar är samma som för privat) och jag har ett litet problem med emailkonversationer.
Emailkonversation bildas när man mailar fram och tillbaka med samma person, det går att stänga av inne i inställningar, stänger jag av detta löser jag även mitt problem, men jag vill fortsätta att mina emails sorteras som konversationer.
Vad jag inte vill är att email adresser som har samma namn men inte samma företag, tex "info@herp.com" och "info@derp.com" hamnar under samma konversation vilket är väldigt frustrerande då jag kan råka skicka fel info till fel företag väldigt lätt.
Har försökt goolga fram detta men jag måste gjort något dumt för google är inte min bästa vän längre : <
Juste, samma sak händer med ämne, om jag skickar flera email till olika adresser (inte massutskick) utan bara flera email till flera olika personer under säg tex ämnet "Möte i Stockholm" så hamnar alla emails i samma konversation...
Någon som vet hur man stänger av detta? Som jag nämnde, jag vet att man kan stänga av "
Konversationsfönstret:(anger om e-post med samma ämne grupperas)"

copy paste från inställningar, det verkar som att gmail endast kollar på namnet och inte vad som kommer efter @...
Thanks!