Förra året skapade jag en fotbollstråd, i år startar jag istället en sporttråd där vi kan diskutera alla sporter.
Jag är en galen sportfåne som kollar på alla sporter som finns och jag kommer att hålla liv i den här tråden!
Idag är det ett gäng fotbollsmatcher i England, Spanien, Tyskland, Italien och Frankrike samt Holland.
City spelar hemma mot Norwich, Chelsea leder just nu mot Newcastle borta med 1-0, halvtid.
Chingers Arsenal spelar borta mot Wigan klockan fyra och den sena matchen i England är Aston Villa hemma mot Man Utd.
I Spanien spelar Real mot Gijon och Barcelona mot Levante.
I Italien spelar Inter mot Udinese kvart i nio på Tv4 Sport samt Napoli mot Lecce.
I Hockeyväg så spelas följande matcher i Elitserien.
Frölunda - Växjö
Linköping - HV71
Luleå - Djurgården
Modo - Färjestad
Timrå - Brynäs
För er som följer NHL så spelas det ett stort antal matcher.
Bland annat Maple Leafs mot Bruins, Crosby möter Hurricanes och Rangers spelar mot Tampa.
Varmt eller kallt, vått eller torrt, i alla väder vi lever för sport. Vi samlas ihop, alla tar del, vi hyllas oss alla med kärlek för spel.
Med matchen igång får man lyckorus, spelarna träffas av läktarens ljus. Och inget som slår, känslan man får, när ditt älskade lag står upp år efter år.
Stäm upp i våran sång, våga satsa för att vinna. Hylla alla oss som älskar spel.
Måndag, tisdag onsdag torsdag, fredag lördag söndag. Känslan är alltid där.
Måndag, tisdag onsdag torsdag, fredag lördag söndag står vi enade här.