Quote (PhearCIII @ 4 Nov 2011 02:12)
Det som hände var att en polis från Umeå-kåren ringde upp mig och hade förhör över telefon och sen hörde jag inget mer om det

Haha, vad skoj!
Vad är det för pajsare egentligen? Som jag sade tidigare så är jag inte särskilt aktiv här men gud vilket jävla skämt!
Sällan som jag bedömer folk utifrån första intrycket men gud vad han verkar tänja på sina lögner som tillslut leder till katastrof (för hans del)!
Umeå är ju knappast någon stor stad varken befolkningssiffran verkar vara stor heller, kanske två gånger fler än lidingöbor..
För att komma fram till vad jag tänkte säga, så sprider ju sig rykten och allt dylikt skit väldigt snabbt så kan verkligen föreställa mig vilket helvete han har fått tack vare händelsen.
Att bli bedömd efter vad som har hänt måste ju vara jävligt surt men det är en konsekvens som han får ta.
Lägger han ut personlig information samt är så dum och slänger upp en bild på en kompis på facebook så är det väl ganska uppenbart att någon likt flashback-detektiverna upplyser detta förr eller senare.
Och att han ens vågar läcka ut personlig information tillsammans med ren smörja (trolleri) är ju bara riktigt idiotiskt..
Hoppas att det går bra för honom iallafall..

Jag känner mig så otroligt dum (vet inte ens själv om han förtjänar det eller inte) men jag bara
måste ha den där tråden som favorit
Ha en fortsatt trevlig mid/-natt allesammans och sov gott!This post was edited by thestrayboys on Nov 3 2011 07:19pm