d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betapet
12312Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Oct 11 2011 10:50am
Någon / några som vill spela? För er som inte vet är det en mycket bättre och häftigare version av wordfeud. http://betapet.se
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 11 2011 10:52am
Quote (SCXiao @ 11 Oct 2011 18:50)
Någon / några som vill spela? För er som inte vet är det en mycket bättre och häftigare version av wordfeud. http://betapet.se/


Kan tänka mig att ta en match senare.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 11 2011 10:53am
Jag är för dålig :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Oct 11 2011 10:56am
Quote (Giraff @ 11 Oct 2011 18:52)
Kan tänka mig att ta en match senare.


:)

Quote (Teposen @ 11 Oct 2011 18:53)
Jag är för dålig :(


:(
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 11 2011 11:04am
vi kan väl köra 4 åt gången är gärna på då =P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Oct 11 2011 11:14am
Quote (Ekaan @ 11 Oct 2011 19:04)
vi kan väl köra 4 åt gången är gärna på då =P


Tror bara jag kört 1on1 men visst, om fyra pers är intresserade så ^_^ spelar en atm dock

vann nu :banana:


3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): Swify, cphannes

Du får inte vara med.

This post was edited by SCXiao on Oct 11 2011 11:20am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 11 2011 11:24am
jag har ett ordförråd på 100 ord, men jag kan va meeee

har gjort ett konto nu.

du får gärna förklara hur jag gör för att spela mot er,hehe.

This post was edited by Nickeee on Oct 11 2011 11:26am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 11 2011 11:25am
Quote (Nickeee @ Oct 11 2011 06:24pm)
jag har ett ordförråd på 100 ord, men jag kan va meeee

har gjort ett konto nu.


första blodet
d0 matar deras bärare
etc
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 11 2011 11:26am
Quote (SCXiao @ 11 Oct 2011 19:14)
Tror bara jag kört 1on1 men visst, om fyra pers är intresserade så ^_^ spelar en atm dock

vann nu :banana:


    3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): Swify, cphannes

Du får inte vara med.


Dårå? Han plockar poäng på : Ejakulera, lukta,sniffa,dofta & utlösning
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 11 2011 11:26am
Quote (SCXiao @ 11 Oct 2011 19:14)
Tror bara jag kört 1on1 men visst, om fyra pers är intresserade så ^_^ spelar en atm dock


Brickorna tar slut sjukt fort när man är fyra pers. ^_^
Go Back To Svenska Topic List
12312Next
Add Reply New Topic New Poll