Quote (SCXiao @ Sep 23 2011 04:26pm)
Nämnde som ni kanske minns att jag skulle börja jobba med reklamsortering och utdelning.
Jag har nu fått hem över 300kg reklam, varav hälften skulle ha varit här förra veckan. Fick även skit för det eftersom jag inte hade delat ut den (hade inte ens fått den wtf?)
Den som kom hit med reklamen ställde den både i och utanför trapphuset och hade inte ens vett nog att komma och knacka på och säga att den var här. Efter att den stått där i ett dygn ringde min hyresvärd och skällde ut mig.
Nu har jag alltså 300kg reklam i min etta som jag inte kan dela ut eftersom jag inte heller fick någon vagn eller väska för att bära den i. Har skällt ut min kontaktperson där två gånger och han lovade att skicka någon redan igår. Fortfarande inte fått något.
Nu har jag alltså 300kg reklam hemma, 32kr på kontot och räkningar som börjar samlas på hög. Svensk Direktreklam kan suga min kuk och deras huvudkontor samt lokaltidningar i närheten och eventuellt drabbade företag kommer att få roliga mejl den här helgen. (fyra stora företag som vill ha reklam utdelad varje helg)
/endrant
Such a dreamjob :>