Då var man tillbaka i de gröna kläderna och på schemat så stod det egentligen 7km snabbmarsch träning på förmiddagen men pga ändrade planer för framtiden för vår Jägarövning 2 som är vecka 35 så hade vi istället vanlig marschträning med kängor och packning.
Förmiddagen bestod av:Marsch 10km med lite packning, marschade i lagomt raskt tempo men inte högsta tempot. Marschade runt terrängmilen som är väldigt kuperad. Minns inte riktigt vad kaptenen sa för tid men kom runt på ca 1timme och 15-20min.
Sen fick vi 20min återhämtning och lite vattenpaus och sen köra en övning som kallades för Cry Vagina

( 100 chins, 100 dips, 100 boxjump, 200 armhävningar och 200 situps )
Var man då död i biceps/triceps sen eller? :S De var ju inte riktigt dagen som jag hade hoppats på för fick typ bara 1 timmes sömn inatt för kunde inte somna kanske förrän 2 tiden och sen kl 3 så är det något som kastar kottar på mitt fönster och väcker mig xD
Då är det arbetskollegan som jag delar lägenhet med ( men som håller på flytta ut i detta nu, sweet ) som glömt sin nyckel. Så vi surrar lite en stund men bestämmer oss sen för att sova så man får lite sömn. Men inte fan kunde jag somna om! Så ligger vaken till 06.30 då de är dags att vakna så tar mig para ett par mackor till frukost.
Pricken över i't var ju också min förbannade tå som inte är bra ännu sedan 3v tillbaka då jag skada mig så den är rätt så uppsvullen och ömmar nu :S
Nåja, resten av veckan blir rolig så bara bita ihop och försöka bli bra i tån nån jeffla gång

edit:
inb4 tl;dr
This post was edited by n1ghtm4r3 on Aug 1 2011 08:40am