sa upp mig idag, slutar imorgon. anledningen till att jag inte berättade för chefen för flera veckor sedan var för att jag har varit rädd för att jag skulle bli blåst på lönen om jag skulle göra så. enligt ryktena på stan så gör mina chefer så. stod och skrek med han i 20 min innan jag lära kuta till bussen.
så nu har jag 0 inkomst och en lgh med 3 månaders uppsägningstid (kanske 3500/månad om jag räknar med el+internet) samt en telefon med lite mer än ett år kvar att betala på... fan jag som skulle bli utskriven från kronofogden nu i vinter, pallar inte hamna där igen! vet inte om jag törs gå till soc heller då jag har en skuld på soc i grannstaden.
hur kommer det att gå för mig?
ni behöver inte berätta för mig att jag är en idiot som säger upp mig, och hur tacksam jag ska vara över att få jobba. herregud det ska inte gå till så som det gör på det där stället, jag har jobbat med hjärnskakning, jag har jobbat VARJE dag en månad, jag har varit sjuk 3ggr på 1,5 år och chefen skrek på mig att jag ljög sist jag var så sjuk så jag inte kunde ta mig upp ur sängen, min kollega fick sparken för att hon var sjuk när det var soligt väder så de inte trodde på henne... listan kan göras hur jävla lång som helst

jag bor hellre i ett tält i skogen än jobba kvar där