ni vet såna ställen där man kan sätta sig och dricka en bira i lugn och ro och snacka med polarna? eller lira lite biljard eller vafan som helst. bara chilla och snacka lugnt. det har alltid funnits minst ett sånt ställe i gävle man kunde vara på. det började med old saints, de hade visserligen inga biljardbord men det var ett jävligt soft ställe. sen blev det alldeles för poppis, mer drägg, mer färska 18åringar och fullsatt+proppfullt hela tiden, så höjer de musiken så det går inte längre att sitta och snacka där. när det blev så började jag och mina kompisar hänga på ett annat ställe, där man kunde spela biljard, bowla, dart, allt sånt ni vet. samma sak hände där, nu är det bara UNTZ UNTZ UNTZ. då hittade vi ett nytt ställe, där de endast spelade rock, vela man höra en speciell låt var det bara att gå och fråga så körde dom den. endast rock/punk/metal och sånt, alla som jobbade där var såna människor också - skitsoft ställe med perfekt ljudnivå osv. HELT PERFEKT var det. så var vi dit igår, nu spelar de endast lady gaga chris brown och sån skit, PROPPFULLT med drägg och så spelade de skithögt. endast en av de som jobbade där förr jobbade kvar, och hon såg inte ut att trivas längre.
det jag vela få sagt är att jag saknar lugna ställen med inte så mycket folk där man kan bara chilla med en bira, finns inga såna kvar. hur är det i era städer?
ja detta är en riktig qq post, jag är riktigt besviken

osammanhängande meningar och allmänt värdelös svenska, yes its how i rolllll baby