d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder
12311Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Warn: 20%
Feb 26 2011 07:23pm
Quote (b3nno @ Nov 17 2009 07:49am)
En gång kom farsan med till skolan en hel dag..faan grinade nästan:(
Så tjafsar han med läraren tror han är bättre på SO, jag bara WTF?
Satt på en benk hela dagen..jag som är " gangsta" vågade inte ens kolla på folk.. jaja skratta ni
När vi åt mat skulle jag slänga maten, han sa nej ät klart oförskämda pissluder.. så jag va tvungen o döö

En gång hade jag skit högt Eminem - Superman på, texten går typ: Play no games, say no names, ever since I broke up with what's her face,
I'm a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, i'd rather have you whip my ass,
Så jag gick ner skulle på toa typ, RAppade SKIT Högt hade kortshorts med linne BITch o allt skrek jag så var det gäster som satt där när jag kom ner.
Jag kom ner o kollade på dom så :O jag stirra typ 10sec va i shock lmao, sen sprang jag upp kom inte ner på 5timmar :D

En gång skulle jag sitta i klassrummet så kom de ut en fjärt..fan va jag skämmdes
Skyllde på en annan så lungt;D

En gång i skolan vinkade en tjej så vinkade jag tbx, men de va till någon bakom mig WTF?
Jag lekte så klart att de va till ngn bakom henne gick typ o lekte vne vad omg.

Berätta några pinsamma Historier :D
Lite kul, vne om denna tråd finns.. :P
Peace och ha en trevlig w/e

Inget onödigt spam nu som ^^ lr :P lr ett ord.]

Hade en tjej kompis, alltid när jag träffade henne pussades vi på kinden , ni vet.
Så vare på Skolgården fullt med folk, såg henne.. Böjde mig så kolla hon typ bort..
jag blev helt röd jag bara WTF? så böjda jag mig så där typ 10ggr, så folk tror jag gjorde nått annat.. HAah Fett ork. :P

SO? bring it on , the stories
Retired Moderator
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 26 2011 07:38pm
Yttrat mig på ställen där folk inte bryr sig B)

Nej men skämt osido... Så kommer jag faktiskt inte på pinsamma saker jag har gjort :)
Member
Gold: 0.01
Feb 26 2011 08:07pm
sagt ''the N word'' bredvid en svartman ett flettal gånger

när jag va 11 bast och skulle börja köra moppe och så skulle jag dra iväg och impa på en polare & hans syrra och drar rakt ner i diket...

humm vad mer... säkert många fler saker men inget jag kommer på
Member
Feb 26 2011 08:10pm
Quote (Chefen @ Feb 27 2011 03:07am)
sagt ''the N word'' bredvid en svartman ett flettal gånger

när jag va 11 bast och skulle börja köra moppe och så skulle jag dra iväg och impa på en polare & hans syrra och drar rakt ner i diket...

humm vad mer... säkert många fler saker men inget jag kommer på

lol, du påminde mig om en sak.

Jag o min kusin satt i Arlanda väntade på flyget.
Så berättade han om typ en gång han o hans kompisar festade i stockholm.

Han bara, först gick vi in i en club, De va Bara Bögar, vi visste inte vi festade o allt.. haha sen märkte dom.
Sen gick dom in i en annan club, han bara gissa vad de va? jag bara .. vad?

BARA NEGRER.. så va en neger bredvid, vi bara, :unsure:
Member
Gold: 0.01
Feb 26 2011 08:17pm
Quote (bQd @ 27 Feb 2011 02:10)
lol, du påminde mig om en sak.

Jag o min kusin satt i Arlanda väntade på flyget.
Så berättade han om typ en gång han o hans kompisar festade i stockholm.

Han bara, först gick vi in i en club, De va Bara Bögar, vi visste inte vi festade o allt.. haha sen märkte dom.
Sen gick dom in i en annan club, han bara gissa vad de va? jag bara .. vad?

BARA NEGRER.. så va en neger bredvid, vi bara, :unsure:

hahaha kom på lite saker själv...

när jag och några polare var i spanien så såg jag en kille i 8 års åldern som sparkade en fotboll på en hund och jag vart mer & mer irriterad, så när vi går där ifrån rullar bollen fram till mig och så slog tanken mig ''nu jävlar ska grabben få springa efter boll jäveln'' så får till världens jävla zlatan spark RAKT i nyllet på denna lilla skapelse så han flyger bakåt hahahhaha som tur va så var bilen bara några meter bort för när jag väl satt mig i bilen kommer 10 svettiga spanjorer ut och kollar efter mig

och en till gång när jag var i 15 års åldern så satt jag och en polare på en buss och han kommer på den briljanta iden att visa arslet genom rutom åt en gubbe.. sakt och gjort han visade arslet för en gubbe som cyklade förbi men gubben trammade för kung och fosterland efter bussen och så när vi klev av fick vi höra vad vi hette
Member
Feb 26 2011 08:20pm
Quote (Chefen @ Feb 27 2011 03:17am)

när jag och några polare var i spanien så såg jag en kille i 8 års åldern som sparkade en fotboll på en hund och jag vart mer & mer irriterad, så när vi går där ifrån rullar bollen fram till mig och så slog tanken mig ''nu jävlar ska grabben få springa efter boll jäveln'' så får till världens jävla zlatan spark RAKT i nyllet på denna lilla skapelse så han flyger bakåt hahahhaha som tur va så var bilen bara några meter bort för när jag väl satt mig i bilen kommer 10 svettiga spanjorer ut och kollar efter mig

och en till gång när jag var i 15 års åldern så satt jag och en polare på en buss och han kommer på den briljanta iden att visa arslet genom rutom åt en gubbe.. sakt och gjort han visade arslet för en gubbe som cyklade förbi men gubben trammade för kung och fosterland efter bussen och så när vi klev av fick vi höra vad vi hette

haha :rofl:
du slaktade ju lillen.. LMAO
Member
Gold: 4,352.82
Feb 26 2011 09:31pm
Quote (Chefen @ 27 Feb 2011 03:17)

Hahahha så jävla bra gjort med fotbollen
Member
Gold: 915.00
Feb 27 2011 03:11am
Jag gör aldrig något pinsammt, I'm perfect.
Member
Gold: 4,352.82
Feb 27 2011 06:13am
Var på ett internetkafe med en polare för ett par år sen. Kafet var inte särskilt stort, och alla datorer var samlade i ett och samma rum, så alla hade koll på vilka som var där. Denna gången vi var där var det inte särskilt mycket folk, men just precis bakom oss, i mellanraden rygg mot rygg, satt en person.

Jag och min vän möttes i cs och körde på som vanligt, tills han fick nog av att dö och plötsligt inföll sig i att utropa "NEGERBALLE!!!!!". Nästan direkt efteråt kom både han och jag på att personen som satt bakom faktiskt var färgad.. och stor. Så börjar min kompis sjunga lite lågt "balle balle balle balle.." .. ett dåligt försök att kanske få sitt yttrande att verka mer koncentrerat på det andra ordet. Jag och min kompis ser på varandra kort, och vänder oss samtidigt vidare helt runt för att se om personen bakom oss lagt märke till oss. Japp, han hade vänt sig om och stirrade rakt på oss...
Member
Gold: 1,029.08
Feb 27 2011 06:34am
försökte av nån anledning sno en kudde en gång på väg ut från en krog. blev ju såklart ertappad av vakterna o blev utskälld av dem och några andra typer i typ 10 min ;D
det var lite pinsamt i efterhand ^__^
inte det mest pinsamma tho, kan jag inte komma på för tillfället
Go Back To Svenska Topic List
12311Next
Add Reply New Topic New Poll