Quote (GuZ @ 16 Oct 2010 21:25)
GuZ used Sand-Attack.
Tråkigt de där fan

Quote (TB4g @ 16 Oct 2010 21:29)
No offense men, han betalade faktiskt för topicen, så tycker inte att det ska förekomma så mkt spam i den

"OnT:" längtar till jag kan dra upp min "irritera-folk-för-lat-för-att-duella-legit-hydra-sorc" !

Helt rätt , inge kul med spam va , och när ska du kirra den då?

Quote (Doney1234 @ 16 Oct 2010 21:30)
har en hammer på nl om någon vill ta en!
ofc , game är : Sweduel/123