d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~~ Den Officiella Diablo 2 Duell Tråden ~~
123104Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 16 2010 01:22pm
Här kan vi bjuda upp till lite sköna duells va , lets go ;)
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Oct 16 2010 01:25pm
GuZ used Sand-Attack.

OnT: Vore phett kul! Synd att man varken har tid eller karaktärer dårå ^

This post was edited by GuZ on Oct 16 2010 01:32pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 16 2010 01:29pm
Quote (GuZ @ Oct 16 2010 08:25pm)
GuZ used Sand-Attack.


No offense men, han betalade faktiskt för topicen, så tycker inte att det ska förekomma så mkt spam i den :P

"OnT:" längtar till jag kan dra upp min "irritera-folk-för-lat-för-att-duella-legit-hydra-sorc" ! :D
Member
Posts: 3,995
Joined: Aug 31 2009
Gold: 15.00
Oct 16 2010 01:30pm
har en hammer på nl om någon vill ta en!
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 16 2010 01:37pm
Quote (GuZ @ 16 Oct 2010 21:25)
GuZ used Sand-Attack.

Tråkigt de där fan :(
Quote (TB4g @ 16 Oct 2010 21:29)
No offense men, han betalade faktiskt för topicen, så tycker inte att det ska förekomma så mkt spam i den :P

"OnT:" längtar till jag kan dra upp min "irritera-folk-för-lat-för-att-duella-legit-hydra-sorc" ! :D

Helt rätt , inge kul med spam va , och när ska du kirra den då? :)
Quote (Doney1234 @ 16 Oct 2010 21:30)
har en hammer på nl om någon vill ta en!


ofc , game är : Sweduel/123
Member
Posts: 3,995
Joined: Aug 31 2009
Gold: 15.00
Oct 16 2010 01:41pm
Quote (Hellgren @ Oct 16 2010 09:37pm)
Tråkigt de där fan :(

Helt rätt , inge kul med spam va , och när ska du kirra den då? :)


ofc , game är : Sweduel/123


kommer sen busy!

This post was edited by Doney1234 on Oct 16 2010 01:46pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 16 2010 01:42pm
Quote (Hellgren @ Oct 16 2010 08:37pm)
Tråkigt de där fan :(

Helt rätt , inge kul med spam va , och när ska du kirra den då? :)


ofc , game är : Sweduel/123


Inlägg: 40,325 [Online PM] <-- 100 % legit.

Jadu, när jag orkar få tag i en eni / coh :rolleyes:

inte på ett bra tag tror jag dock :P , du känner ju mig ..
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Oct 16 2010 01:44pm
Quote (TB4g @ 16 Oct 2010 19:29)
No offense men, han är min vän, så tycker inte att det ska förekomma så mkt spam i den :P

"OnT:" längtar till jag kan dra upp min "irritera-folk-för-lat-för-att-duella-legit-hydra-sorc" ! :D


fixd, för betalade topics har ju inte hindrat varken dig eller någon annan förut? :rolleyes:


jag har funderat länge på mld. en barb kanske?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 16 2010 01:46pm
Quote (SCXiao @ Oct 16 2010 08:44pm)
fixd, för betalade topics har ju inte hindrat varken dig eller någon annan förut? :rolleyes:


jag har funderat länge på mld. en barb kanske?


Det med :LOL: , men det kändes så onödigt med den posten :angel:

Tycker low lvl chars ser goa ut :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 16 2010 01:47pm
Quote (Hellgren @ 16 Oct 2010 21:37)
Tråkigt de där fan :(

Helt rätt , inge kul med spam va , och när ska du kirra den då? :)


ofc , game är : Sweduel/123


ingen där :(
Go Back To Svenska Topic List
123104Next
Add Reply New Topic New Poll