d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Wrestling Tråden.
12339Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:01pm




Officiella Wrestlingtråden.




Diskutera & Jämför , inget onödigt spam om sånt som ingen bryr sig om. -_-





( Ja , vi vet att det är fejk , behöver inte säga det 11259125 gånger. )



Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 25 2010 04:02pm
Först + veckans smackdown är ute på tuben :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:02pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 11:02pm)
Först + veckans smackdown är ute på tuben :)


Blir nog och kolla på det i morgon , ska lägga mig snart , ska jobba i morgon -_-
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 25 2010 04:02pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 25 2010 04:09pm
Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:02)
Blir nog och kolla på det i morgon , ska lägga mig snart , ska jobba i morgon -_-


okok, se till att du hinner kolla på det innan tuben tar bort det bara. ^_^

vad tyckte du om fatal4way resultaten?
Member
Posts: 2,474
Joined: Apr 8 2008
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jun 25 2010 04:10pm
:rofl:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:10pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 11:09pm)
okok, se till att du hinner kolla på det innan tuben tar bort det bara. ^_^

vad tyckte du om fatal4way resultaten?


Kollar på det nu :angel:

MONEY IN THE BANK SNART <3

E: joda helt okej , förutom Sheamus ofc -_-

This post was edited by TB4g on Jun 25 2010 04:10pm
Member
Posts: 2,474
Joined: Apr 8 2008
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jun 25 2010 04:11pm
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

V


VV
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 25 2010 04:15pm
Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:10)
Kollar på det nu :angel:

MONEY IN THE BANK SNART <3

E: joda helt okej , förutom Sheamus ofc -_-


aa Sheamus var lite av en besvikelse, fast man kunde ju förvänta sig att han eller "the ultimate opportunist" aka Edge skulle utnyttja situationen :P

Fast nu när Sheamus är champ kan man ju hoppas att HHH kommer tillbaks! :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:15pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 11:15pm)
aa Sheamus var lite av en besvikelse, fast man kunde ju förvänta sig att han eller "the ultimate opportunist" aka Edge skulle utnyttja situationen :P

Fast nu när Sheamus är champ kan man ju hoppas att HHH kommer tillbaks! :D


Hoppsan fan han gör det , och sen så tar han den ifrån honom :evil:

skulle vara guld :P
Go Back To Svenska Topic List
12339Next
Add Reply New Topic New Poll