okej. fick idén från ttiforumet.
vi kör såhär, jag börjar med att nämna något jag vill se på bild, t.ex. en katt. då ska nästa som postar posta en bild på en katt, där man även ser en lapp med ditt d2jspnick på! sen får ni inte glömma att lägga upp en ny "request". och snälla, ta inget för svårt, ni dödar bara tråden. isåfall kommer vi bara att hoppa över er och ni får inte delta längre

här är ett
exempel:
jag börjar med att jag vill se en bild på en röd bil!
posten efter mig måste då posta en bild där man ser en röd bil, och en lapp där den personens jspnick står på. och sedan lägga upp en ny request, typ "jag vill se en bild med en colaburk på!"
osv.
osv.
för riktigt bra bidrag kommer jag möjligtvis att ge ut donationer

detta kan bli fett skoj!
nu kör vi:
Jag vill se en bild på en felix ketchupflaska ;D
(vi börjar lite lätt så att vi kmr igång!)
This post was edited by Simun on May 18 2010 01:58pm