d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
12354Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 01:58pm
okej. fick idén från ttiforumet.
vi kör såhär, jag börjar med att nämna något jag vill se på bild, t.ex. en katt. då ska nästa som postar posta en bild på en katt, där man även ser en lapp med ditt d2jspnick på! sen får ni inte glömma att lägga upp en ny "request". och snälla, ta inget för svårt, ni dödar bara tråden. isåfall kommer vi bara att hoppa över er och ni får inte delta längre :)

här är ett exempel:
jag börjar med att jag vill se en bild på en röd bil!
posten efter mig måste då posta en bild där man ser en röd bil, och en lapp där den personens jspnick står på. och sedan lägga upp en ny request, typ "jag vill se en bild med en colaburk på!"
osv.
osv.

för riktigt bra bidrag kommer jag möjligtvis att ge ut donationer :D

detta kan bli fett skoj!

nu kör vi:

Jag vill se en bild på en felix ketchupflaska ;D
(vi börjar lite lätt så att vi kmr igång!)

This post was edited by Simun on May 18 2010 01:58pm
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 18 2010 02:00pm
fan att man handlar på lidl :D dem har inga felix-ketchupar :P roligt initiativ annars, kan tänka mig att bidra
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:01pm
Quote (pawa @ 18 May 2010 22:00)
fan att man handlar på lidl :D dem har inga felix-ketchupar :P roligt initiativ annars, kan tänka mig att bidra


okej, för att vi ska komma igång snabbare så tillåter jag vilken sorts ketchupflaska som helst!
vi börjar med lätta saker så kanske vi kan ta lite svårare och svårare sen :)
och jag är domare B)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 18 2010 02:03pm
Lägger upp en bild snart B)

E: FITTDATA TILL O LAGGA DÅ :FUUUUUME:

This post was edited by TB4g on May 18 2010 02:05pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 18 2010 02:05pm
FIRST!!




Jag vill se bild på en serietidning! =D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:05pm


Win

Vill se en bild på ett par glasögon!

Quote (SCXiao @ 18 May 2010 21:05)
FIRST!!

http://i50.tinypic.com/2cehitl.jpg


Jag vill se bild på en serietidning! =D


OMG FUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

JAG HAR FELIX! Borde vinna xDD

This post was edited by snoramej on May 18 2010 02:05pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:06pm
Quote (snoramej @ 18 May 2010 22:05)
http://img225.imageshack.us/img225/8955/20100518480.jpg

Win

Vill se en bild på ett par glasögon!


óli var före och därför ska nästa bild innehålla en serietidning ;P

sry men jag ändrade regeln om du missade det :angel:
du får en kram ändå bara för att det var felix! :hug:

This post was edited by Simun on May 18 2010 02:06pm
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 18 2010 02:07pm
lite sent, tog tid för mig att ladda upp bilden :(

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:08pm
haha uppdatera gärna topicen innan ni postar samt undvik spam så mkt som möjligt :angel:
+ att du glömde nämna något nytt pawa, men det gör inget!
det är serietidning vi vill se nu!
jag har dock ingen :C
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:08pm


Omgggg

Kalle planka från 2005

This post was edited by snoramej on May 18 2010 02:08pm
Go Back To Svenska Topic List
12354Next
Add Reply New Topic New Poll