d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ctrl + V Topicen
12362Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 25 2009 03:16pm
Ja.. Som ni förstår så ska man trycka ctrl + v i posten och posta, alltså det senaste man hade uppe, inte sitta och kopiera en rolig bild eller något man nu vill visa..

Regler;
  • Inget stötande
  • Inget som kan ge warn (vi vill inte ha mer än det vi har, rite)
  • Inget som gör att Oscar. får för sig att stänga tråden
Jag börjar då;


[09:50:21 PM] <Rapists> O_OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[09:50:24 PM] <Rapists> !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[09:50:27 PM] <Rapists> http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=31761475&f=79&st=0

This post was edited by PhearCIII on Nov 25 2009 03:31pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 25 2009 03:17pm
Quote (Ex1t @ 25 Nov 2009 17:15)


klassisk och snygg!



edit: ville bara se vad jag hade, denna tråden lär väl klassas som spam?
edit2: lol @ "officiella" xD...

This post was edited by SpAz. on Nov 25 2009 03:18pm
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Member
Posts: 10,403
Joined: Jul 23 2007
Gold: 0.00
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 25 2009 03:20pm


lol :rofl:

This post was edited by GuZ on Nov 25 2009 03:24pm
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 25 2009 03:20pm


^^ ;)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 25 2009 03:26pm

<Slasher> Vi i norden talar ju egentligen samma språk, fast norrmännen kan inte stava det, danskarna kan inte uttala det och finnarna förstår det inte.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 25 2009 03:26pm
var mitt senaste seriöst. skulle ta avatar av gubbens huvud.

Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold: 0.00
Nov 25 2009 03:26pm
om man inte har ngt då? :(
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 25 2009 03:27pm
Quote (SpAz. @ Nov 25 2009 10:17pm)
klassisk och snygg!



edit: ville bara se vad jag hade, denna tråden lär väl klassas som spam?
edit2: lol @ "officiella" xD...


Allt som inte heter officiella verkar bli stängt
Go Back To Svenska Topic List
12362Next
Add Reply New Topic New Poll