☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Ctrl + V Topicen
1
2
3
62
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 10340
Replies: 617
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#1
Nov 25 2009 03:16pm
Ja.. Som ni förstår så ska man trycka ctrl + v i posten och posta, alltså det senaste man hade uppe, inte sitta och kopiera en rolig bild eller något man nu vill visa..
Regler;
Inget stötande
Inget som kan ge warn (vi vill inte ha mer än det vi har, rite)
Inget som gör att Oscar. får för sig att stänga tråden
Jag börjar då;
[09:50:21 PM] <Rapists> O_OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[09:50:24 PM] <Rapists> !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[09:50:27 PM] <Rapists>
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=31761475&f=79&st=0
This post was edited by PhearCIII on Nov 25 2009 03:31pm
SpAz.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold
:
457,914.30
#2
Nov 25 2009 03:17pm
Quote (Ex1t @ 25 Nov 2009 17:15)
http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=48289&Position=12&ListType=1&BrandID=0&CategoryID=1|51&Gender=2&SizeID=0
den har jag
klassisk och snygg!
edit: ville bara se vad jag hade, denna tråden lär väl klassas som spam?
edit2: lol @ "officiella" xD...
This post was edited by SpAz. on Nov 25 2009 03:18pm
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#3
Nov 25 2009 03:19pm
http://i279.photobucket.com/albums/kk139/zaldy_radovan/look-alike-05.jpg
var min
MyAccountIsSic
Member
Posts: 10,403
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
0.00
#4
Nov 25 2009 03:19pm
http://www.youtube.com/watch?v=_jhw6shJav8&feature=autofb
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#5
Nov 25 2009 03:20pm
lol
This post was edited by GuZ on Nov 25 2009 03:24pm
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#6
Nov 25 2009 03:20pm
•
^^
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#7
Nov 25 2009 03:26pm
<Slasher> Vi i norden talar ju egentligen samma språk, fast norrmännen kan inte stava det, danskarna kan inte uttala det och finnarna förstår det inte.
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#8
Nov 25 2009 03:26pm
var mitt senaste seriöst. skulle ta avatar av gubbens huvud.
AwiT
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold
:
0.00
#9
Nov 25 2009 03:26pm
om man inte har ngt då?
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#10
Nov 25 2009 03:27pm
Quote (SpAz. @ Nov 25 2009 10:17pm)
klassisk och snygg!
edit: ville bara se vad jag hade, denna tråden lär väl klassas som spam?
edit2: lol @ "officiella" xD...
Allt som inte heter officiella verkar bli stängt
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
62
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact