d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev19989991000100110021131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 7 2012 12:53pm
:)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 01:38pm
Halv feedad Cho med items är rolig.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 7 2012 02:57pm
Quote (Teposen @ 7 Oct 2012 21:38)
Halv feedad Cho med items är rolig.


att vinna i ranked är roligt :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 03:34pm
Quote (Nickeee @ Oct 7 2012 09:57pm)
att vinna i ranked är roligt :D


Idd, går bra för dig väl? :)

E: 2k elo, nice :D

This post was edited by Teposen on Oct 7 2012 03:44pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 7 2012 09:31pm
Quote (dej @ 7 Oct 2012 20:19)
xpecial är den bästa ap-miden som är a vaible på marknaden lol


Tror dock han stannar bot med chaox,
Går ju rykten om tsm nyjacky, inte omöjligt att han lämnar crs för tsm.
Tror regi fortsätter spela mid trots allt.

This post was edited by Nickeee on Oct 7 2012 09:45pm
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 8 2012 03:29am
Quote (Nickeee @ Oct 8 2012 05:31am)
Tror dock han stannar bot med chaox,
Går ju rykten om tsm nyjacky, inte omöjligt att han lämnar crs för tsm.
Tror regi fortsätter spela mid trots allt.


Högst tveksamt att han går ut med att han ska sluta och sedan fortsätter endå!
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 8 2012 05:48am
Quote (fideuu @ Oct 8 2012 10:29am)
Högst tveksamt att han går ut med att han ska sluta och sedan fortsätter endå!


han har redan sagt att han gick all emo och drog en förhastad slutsats om sin egen förmåga

Quote (Nickeee @ Oct 8 2012 04:31am)
Tror dock han stannar bot med chaox,
Går ju rykten om tsm nyjacky, inte omöjligt att han lämnar crs för tsm.
Tror regi fortsätter spela mid trots allt.



nyjacky kommer inte gå med i TSM, hans personlighet passar inte alls in där. xpecial är väl ungefär lika bra som de flesta andra top AP-mids @ NA. xpecial mid + nhat som support var ju det troligaste.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 8 2012 07:06am
Quote (Nickeee @ Oct 8 2012 04:31am)
Tror dock han stannar bot med chaox,
Går ju rykten om tsm nyjacky, inte omöjligt att han lämnar crs för tsm.
Tror regi fortsätter spela mid trots allt.


Nyjacky är dålig jämfört med de flesta mid players + att han tar skit från svs 24/7 och aldrig vågar säga emot. Hade aldrig passat i TSM.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 8 2012 07:29am
Lira nån?
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 8 2012 07:30am
#10000 paow
Go Back To Svenska Topic List
Prev19989991000100110021131Next
Add Reply New Topic New Poll