Quote (fideuu @ Oct 8 2012 10:29am)
Högst tveksamt att han går ut med att han ska sluta och sedan fortsätter endå!
han har redan sagt att han gick all emo och drog en förhastad slutsats om sin egen förmåga
Quote (Nickeee @ Oct 8 2012 04:31am)
Tror dock han stannar bot med chaox,
Går ju rykten om tsm nyjacky, inte omöjligt att han lämnar crs för tsm.
Tror regi fortsätter spela mid trots allt.
nyjacky kommer inte gå med i TSM, hans personlighet passar inte alls in där. xpecial är väl ungefär lika bra som de flesta andra top AP-mids @ NA. xpecial mid + nhat som support var ju det troligaste.