d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1997998999100010011131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 7 2012 09:23am
Quote (CableeGuy @ Oct 7 2012 04:16pm)
spelas semi/ sista clg-we matchen okt 13??


After a series of connectivity issues at our LA Live venue, we've had to reschedule the final games of the Season 2 World Playoffs. We'll be completing the last game of the CLG EU and Team WE quarterfinal match and finishing out the Semifinal Matches in the near future from a new location with a secure Internet connection. The matches will be broadcast live, so stay tuned for scheduling information.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 7 2012 10:54am
Quote (eviilution @ 7 Oct 2012 15:00)
Jasså? är väl han som startat och byggt tsm och bestämmer allt? Vart ska han spela nu då?


han sa att om dom hittar en ny ap mid så ska han sluta, och vara manager för laget istället.
men om dom inte hittar någon ny skulle han fortsätta spela i season 3
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 11:19am
Quote (Nickeee @ 7 Oct 2012 16:54)
han sa att om dom hittar en ny ap mid så ska han sluta, och vara manager för laget istället.
men om dom inte hittar någon ny skulle han fortsätta spela i season 3


okej då är tant med.

Du är vassare som ad va? Annars kanske du har potensmedel?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 7 2012 11:54am
Quote (eviilution @ Oct 7 2012 06:19pm)
okej då är tant med.

Du är vassare som ad va? Annars kanske du har potensmedel?


Jag har redan fått platsen.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 7 2012 12:19pm
xpecial är den bästa ap-miden som är avaible på marknaden lol
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 7 2012 12:22pm
Quote (dej @ Oct 7 2012 07:19pm)
xpecial är den bästa ap-miden som är avaible på marknaden lol


Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 12:30pm
Snöpliga
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 12:31pm
Barnen
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 12:32pm
Quote (Deadlyy @ 7 Oct 2012 17:54)
Jag har redan fått platsen.


Jaja jaha jag har 15xx eloge
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 12:32pm
Smulgubbe spam
Go Back To Svenska Topic List
Prev1997998999100010011131Next
Add Reply New Topic New Poll