Quote (Svartermetalisk @ Oct 7 2012 12:24pm)
Det är som om du inte någonsin har tittat på kinesisk DotA
Ena laget vinner lanephase sen spelar dom ultrapassivt i en halvtimme innan dom pushar.
Jo, jag kollade på Ti och Ti2. Sjukt mycket folk som hatade att se på kineser då dom bara spelade passivt och väntade på misstag.
Men en passiv dotamatch är bra mycket mer actionpackad än en passiv LoL match, tycker jag.
Ett lag skulle aldrig cirkulera runt Roshan i 25 minuter och försöka baita fram en fight.