d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev199699799899910001131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 7 2012 04:25am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 7 2012 12:24pm)
Det är som om du inte någonsin har tittat på kinesisk DotA

Ena laget vinner lanephase sen spelar dom ultrapassivt i en halvtimme innan dom pushar.


Jo, jag kollade på Ti och Ti2. Sjukt mycket folk som hatade att se på kineser då dom bara spelade passivt och väntade på misstag.
Men en passiv dotamatch är bra mycket mer actionpackad än en passiv LoL match, tycker jag.
Ett lag skulle aldrig cirkulera runt Roshan i 25 minuter och försöka baita fram en fight.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 7 2012 05:03am
Quote (umade @ Oct 7 2012 11:25am)
Jo, jag kollade på Ti och Ti2. Sjukt mycket folk som hatade att se på kineser då dom bara spelade passivt och väntade på misstag.
Men en passiv dotamatch är bra mycket mer actionpackad än en passiv LoL match, tycker jag.
Ett lag skulle aldrig cirkulera runt Roshan i 25 minuter och försöka baita fram en fight.


Jo :D

dom absolut bästa gjorde exakt detta hela tiden.

Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 05:07am
Quote (umade @ Oct 7 2012 11:20am)
Olidligt spännande. Actionpackat som fan med noll denies, alla freefarmar 250-400 cs, eller minion kills som ni säger.
NOLL action i 40 minuter, möjligen en teamfight!

:D


Ja, det var sjukt spännande! :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 7 2012 05:12am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 7 2012 01:03pm)
Jo :D

dom absolut bästa gjorde exakt detta hela tiden.


Det har jag inte sett i någon match, alls :(
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 7 2012 06:29am
Så vad tycks om att regi lämnat tsm? :)

Själv tycker jag att de var på tiden! aldrig tyckt om honom, alltid känts som att han vart svagaste länken
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 7 2012 06:35am
Quote (fideuu @ Oct 7 2012 01:29pm)
Så vad tycks om att regi lämnat tsm? :)

Själv tycker jag att de var på tiden! aldrig tyckt om honom, alltid känts som att han vart svagaste länken


han bär laget
han gör alla calls

den bästa apcarryn som finns på marknaden är xpecial, så då måste chaox få en ny support och då får vi se hur det går
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 7 2012 06:43am
Quote (umade @ 7 Oct 2012 13:12)
Det har jag inte sett i någon match, alls :(


umade, hatarn på LoL, älskarn på Dota.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 07:00am
Quote (fideuu @ 7 Oct 2012 12:29)
Så vad tycks om att regi lämnat tsm? :)

Själv tycker jag att de var på tiden! aldrig tyckt om honom, alltid känts som att han vart svagaste länken


Jasså? är väl han som startat och byggt tsm och bestämmer allt? Vart ska han spela nu då?
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 7 2012 07:03am
Quote (eviilution @ Oct 7 2012 02:00pm)
Jasså? är väl han som startat och byggt tsm och bestämmer allt? Vart ska han spela nu då?


GG = Gothenburg Gamers
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Oct 7 2012 09:16am
spelas semi/ sista clg-we matchen okt 13??
Go Back To Svenska Topic List
Prev199699799899910001131Next
Add Reply New Topic New Poll