d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev19959969979989991131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 03:16am
Quote (umade @ 7 Oct 2012 09:10)
Detta måste vara den mest passiva moban som finns.
Är alla games så som CLG mot WE? 15 kills totalt på 50 minuter typ


i "proffs" matcher behöver det inte bli jätte mycket kills, men 15 på 50min är väldigt lite. För oss dödliga är väl 50kills var lag vanligt på ett sånt långt game.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 7 2012 03:20am
Quote (eviilution @ Oct 7 2012 11:16am)
i "proffs" matcher behöver det inte bli jätte mycket kills, men 15 på 50min är väldigt lite. För oss dödliga är väl 50kills var lag vanligt på ett sånt långt game.


CLG mot WE var det mest passiva jag någonsin sett :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 7 2012 03:22am
Quote (umade @ Oct 7 2012 11:10am)
Detta måste vara den mest passiva moban som finns.
Är alla games så som CLG mot WE? 15 kills totalt på 50 minuter typ


nej detta är inte så det brukar vara.

clgeu spelar nästan alltid såhär dock, kollar man på matcher med clgeu i får man stå ut med sådant.

någon som vet vem som vann?
Allt som har med riot o göra funkar inte för mig ^^
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 03:24am
Har man en passiv spelstil så brukar det oftast bli rätt segt.

När det är så mycket pengar på spel så kommer man bli ännu passivare.

För dom som vet hur dom brukar spela borde varit väl förberedda på detta. :)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 7 2012 03:53am
Quote (Teposen @ Oct 7 2012 11:24am)
Har man en passiv spelstil så brukar det oftast bli rätt segt.

När det är så mycket pengar på spel så kommer man bli ännu passivare.

För dom som vet hur dom brukar spela borde varit väl förberedda på detta. :)


det här var dock det värsta jag varit med om, 20-30 min barondance segare än något annat.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 7 2012 03:55am
Men det borde ju inte vara så att man tjänar på att vara passiv.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 04:13am
Quote (umade @ 7 Oct 2012 09:55)
Men det borde ju inte vara så att man tjänar på att vara passiv.


beror på. Dom väntar på att andra laget ska göra en miss.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 04:16am
Quote (fideuu @ Oct 7 2012 10:53am)
det här var dock det värsta jag varit med om, 20-30 min barondance segare än något annat.


Spännande var det :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 7 2012 04:20am
Quote (Teposen @ Oct 7 2012 12:16pm)
Spännande var det :)


Olidligt spännande. Actionpackat som fan med noll denies, alla freefarmar 250-400 cs, eller minion kills som ni säger.
NOLL action i 40 minuter, möjligen en teamfight!

:D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 7 2012 04:24am
Quote (umade @ Oct 7 2012 11:20am)
Olidligt spännande. Actionpackat som fan med noll denies, alla freefarmar 250-400 cs, eller minion kills som ni säger.
NOLL action i 40 minuter, möjligen en teamfight!

:D


Det är som om du inte någonsin har tittat på kinesisk DotA

Ena laget vinner lanephase sen spelar dom ultrapassivt i en halvtimme innan dom pushar.
Go Back To Svenska Topic List
Prev19959969979989991131Next
Add Reply New Topic New Poll