d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev19899100101102177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,907
Joined: Jan 17 2008
Gold: 3,895.72
Jun 16 2015 01:32pm
noice, lyckats skrapa ihop 2k guld nyligen - körde 10 arena tröttnade och är uppe i 1,6k ish guld atm

är inte så bra på arena dock ja e väl noob still men brawl ser jäkla spännande ut
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 16 2015 01:40pm
Quote (RuWL @ 16 Jun 2015 21:32)
noice, lyckats skrapa ihop 2k guld nyligen - körde 10 arena tröttnade och är uppe i 1,6k ish guld atm

är inte så bra på arena dock ja e väl noob still men brawl ser jäkla spännande ut


Okej, najs med guld! :)

Jag körde mest normal och ranked när jag var ny, spelade mer Arena senare ^^ Men gör som du känner för.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 16 2015 06:23pm
Quote (Litttle_Brother @ 16 Jun 2015 21:27)
loool najs.

Du börjar komma upp i mina nivåer snart ^^


Fast du sparade ihop guld utan o lira arena ett tag. Jag har bara lirat arena hela tiden och ändå bara ökat i guld. Så min nivå >>>>

(Ja jag skämtar med någon sanning i)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 17 2015 09:07am
Demonlock = Broken...

Turn 3 Coin Voidwalker.
Turn 4 Imp explosion som triggar 4.
Voidwalker in i minion, dör och drar ut Mal'ganis på plan.

Mums
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 17 2015 09:12am
Quote (Spetch @ 17 Jun 2015 17:07)
Demonlock = Broken...

Turn 3 Coin Voidwalker.
Turn 4 Imp explosion som triggar 4.
Voidwalker in i minion, dör och drar ut Mal'ganis på plan.

Mums


BGH. ingen mal ganis kvar och lategame borta.




Tavern brawl hype! boss vs boss! fick nefarian på första iallafall, tog första matchen också.. :D hinner inte lira en till än, ska möta upp en kompis för lite nycklar.. sen tillbaka o lira som fan :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 17 2015 09:44am
Quote (berhemuli @ Jun 17 2015 04:12pm)
BGH. ingen mal ganis kvar och lategame borta.




Tavern brawl hype! boss vs boss! fick nefarian på första iallafall, tog första matchen också.. :D hinner inte lira en till än, ska möta upp en kompis för lite nycklar.. sen tillbaka o lira som fan :D


Fördelen med Demonlock kontra Zoo är ju att du kör lite starkare minions.
Har släpat in Dr. Boom i decken också.

Ner till rank 8 från 13 idag gick helt OK.
Får se om jag lyckas trappa ner vidare :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 17 2015 09:46am
Testade brawlgrejen, var ju faktiskt rätt fräsigt.
Vann Nef vs Rag först, sedan Rag vs Nef trots att han hade extrem tur med sin hero power 8D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 17 2015 10:37am
Vad är numret i tavern brawl lobbyn? Där uppe.. för mig står det 383, vad står det för er? Är det nån rank?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 17 2015 10:43am
Quote (berhemuli @ 17 Jun 2015 17:37)
Vad är numret i tavern brawl lobbyn? Där uppe.. för mig står det 383, vad står det för er? Är det nån rank?




Ser då inget?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 17 2015 10:46am
Quote (Giraff @ 17 Jun 2015 18:43)


Är väl nån bugg på min, postar bild sen.
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100101102177Next
Add Reply New Topic New Poll