d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev19899100101102621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 12 2012 02:43pm
Quote (Jewhannes @ Dec 12 2012 08:49pm)
FEEDER RUBICK ROFL

do you even invis? HAHAHAHA


kkkkkk

Quote (umade @ Dec 12 2012 09:18pm)
http://i45.tinypic.com/2i70j88.jpg


jelly rella?

MOAR PICS UMADE

This post was edited by fotosyntEz on Dec 12 2012 02:46pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 12 2012 02:59pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 12 2012 04:10pm
Quote (fotosyntEz @ 12 Dec 2012 22:43)
kkkkkk



jelly rella?

MOAR PICS UMADE


ska jag dra fram bilden när jag äger daeg med kotl? ;P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 12 2012 04:34pm
Quote (Jewhannes @ Dec 13 2012 12:10am)
ska jag dra fram bilden när jag äger daeg med kotl? ;P


Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Dec 12 2012 06:06pm
Då har man alltså rundat av kvällen med ännu en ryssinfesterad skitdota.
summering:
jag antipickar deras invis carrys med att ta bountyhunter, går bot lane, kör på hyfsat utan att dö och får 1 kill iaf.
mid är jämnt, händer ingenting.
top så feedar ryssar sönder en CRYSTAL MAIDEN som får typ 20-5 i score på 20 minuter ungefär, denna CM dominerar sedan halva gamet, men blir lite svagare i slutet lagom tills att deras 3 late game carrys totalt äger allt.
under tiden sitter dessa pimpelface limluktarryssar och snackar skit i chatten utan att på något vis samordna sig.
alltså hur är det ens möjligt???????????????


tldr version: mitt team feedar sönder en CM som äger upp gamet
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 12 2012 06:13pm
Quote (f10eq @ Dec 13 2012 01:06am)
Då har man alltså rundat av kvällen med ännu en ryssinfesterad skitdota.
summering:
jag antipickar deras invis carrys med att ta bountyhunter, går bot lane, kör på hyfsat utan att dö och får 1 kill iaf.
mid är jämnt, händer ingenting.
top så feedar ryssar sönder en CRYSTAL MAIDEN som får typ 20-5 i score på 20 minuter ungefär, denna CM dominerar sedan halva gamet, men blir lite svagare i slutet lagom tills att deras 3 late game carrys totalt äger allt.
under tiden sitter dessa pimpelface limluktarryssar och snackar skit i chatten utan att på något vis samordna sig.
alltså hur är det ens möjligt???????????????


tldr version: mitt team feedar sönder en CM som äger upp gamet


Du gör det fel kompis.
Det hemliga knepet är att börja spamma ryska i allchat med dina kompisar, funkar jämt (:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 12 2012 06:20pm
Låter standart

Så här gick det nyss för mig.
Jag pickar Sven, springer top.
En kille randomar, får CK.
Nästa kille randomar, får Ogre.
Nästa kille randomar, får Naix.
Sista killen tar Mirana mid.
Ogre och CK springer bot, Naix skog, och jag får springa ensam top.
Jag frågar i chat varför dom inte repickar till något normalt.

Deras lag har då pickat Zeus, Razor, Undying, Shadow Demon och Necrolyte.
Jag får Undying och Shadow Demon top.
Laget blir mad över att jag verkligen inte kan göra någonting top samtidigt som dom blir sjukt ägda bot lane av 2 range heroes.
Slutar med att jag blir arg nog och bara springer och dör, eftersom laget inte inser att vår lineup verkligen inte kan vinna.

:D
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 12 2012 06:33pm
Quote (umade @ Dec 13 2012 01:20am)
Låter standart

Så här gick det nyss för mig.
Jag pickar Sven, springer top.
En kille randomar, får CK.
Nästa kille randomar, får Ogre.
Nästa kille randomar, får Naix.
Sista killen tar Mirana mid.
Ogre och CK springer bot, Naix skog, och jag får springa ensam top.
Jag frågar i chat varför dom inte repickar till något normalt.

Deras lag har då pickat Zeus, Razor, Undying, Shadow Demon och Necrolyte.
Jag får Undying och Shadow Demon top.
Laget blir mad över att jag verkligen inte kan göra någonting top samtidigt som dom blir sjukt ägda bot lane av 2 range heroes.
Slutar med att jag blir arg nog och bara springer och dör, eftersom laget inte inser att vår lineup verkligen inte kan vinna.

:D


Lätt hänt utan mig i laget :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 12 2012 07:15pm
Lira med en polare+1 av hans polare(nr.2 kan vi säga)
Jag är trött och påpeka innan vi sökte game att jag inte kommer game'a 100% utan slöspela lite.
Nr.2 får dock någon form av hysterisk aids under matchen och fuckar ur för jag just satt och slöspela och körde rätt kasst (att jag har 30wins och han 350 fuckar matchmakingen lite med).
Han rage'ar i 10min säkert om att jag är sämst och har förlorat matchen (den va GG dirr pga vårt lag failpicka). Sen dog han 2gg 5v1 (han ensam) och jag frågar varför han springer ensam.
Shitstorm i 5min om att jag är efterbliven och att det va mitt+resten av lagets fel, men extra mycket mitt då jag ej banisha han då jag va kanske 2000yards ifrån.

Jag älskar folk ibland :D

Feeda dock loss i slutet genom att rusha Rosh(dem hade ward)när det redan vart GG i 10min för att jävlas med han.

This post was edited by PlaaD on Dec 12 2012 07:16pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100101102621Next
Add Reply New Topic New Poll