Låter standart
Så här gick det nyss för mig.
Jag pickar Sven, springer top.
En kille randomar, får CK.
Nästa kille randomar, får Ogre.
Nästa kille randomar, får Naix.
Sista killen tar Mirana mid.
Ogre och CK springer bot, Naix skog, och jag får springa ensam top.
Jag frågar i chat varför dom inte repickar till något normalt.
Deras lag har då pickat Zeus, Razor, Undying, Shadow Demon och Necrolyte.
Jag får Undying och Shadow Demon top.
Laget blir mad över att jag verkligen inte kan göra någonting top samtidigt som dom blir sjukt ägda bot lane av 2 range heroes.
Slutar med att jag blir arg nog och bara springer och dör, eftersom laget inte inser att vår lineup verkligen inte kan vinna.
