d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev19899100101102156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 01:41pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 08:39pm)
Den var ju på hennes blogg, vad hette hennes blogg? Rosa nånting..


Jag har inte snackat med henne på ett år och jag läser definitivt inte hennes blogg rofl.

Besides hon har med 99 % säkerhet raderat det inlägget.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:42pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:41)
Jag har inte snackat med henne på ett år och jag läser definitivt inte hennes blogg rofl.

Besides hon har med 99 % säkerhet raderat det inlägget.


Fan vad tråkigt.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 01:43pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 08:42pm)
Fan vad tråkigt.


Empire Happy mot Ret!

Är det bara jag som känner att kommentatorn callar gamet lite för tidigt?

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:45pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:43)
Empire Happy mot Ret!

Är det bara jag som känner att kommentatorn callar gamet lite för tidigt?


Bara jag som inte är taggad på något game? Är inte alls taggad att sitta och se på det här, ska fan gå och läsa min bok istället, imorgon kanske det är roligare :p
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 01:57pm
För mycket skumma folk atm
Nästa group stage lär bli fett B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 02:00pm
Quote (umade @ Jul 5 2012 08:57pm)
För mycket skumma folk atm
Nästa group stage lär bli fett B)


Jag tyckte Happy mot Ret var ett bra set endå :P

Kanske mest för att Terran vann
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 02:05pm
Quote (sturm @ Jul 5 2012 08:24pm)
btw någon annan som ska på http://www.ticnet.se/event/starcraft-ii-world-championship-series-nordic-nationals-biljetter/226751
missade förra för det var på en söndag och så hade jag inte semester, nu är det mitt på min semester och en lördag! vilka är taggade på att gå? :P


Det där borde man faktiskt gå på :o

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 02:07pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 5 2012 10:05pm)
Det där borde man faktiskt gå på :o


Det hade varit fedt :O

Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 5 2012 02:08pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:05)
Det där borde man faktiskt gå på :o


På detta event ska dom ha stängd bar också! Jobbar du ofta söndagar? :D antagligen har dom efterfest som på förra dh invitational också, hoppas det!
(stängd bar = legcheck i ett inhängat område för dom som inte vet)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 02:09pm
TvZ.............................................

auto gg när broodlord kommer

fruktansvärt bruten matchup


Quote (sturm @ Jul 5 2012 09:08pm)
På detta event ska dom ha stängd bar också! Jobbar du ofta söndagar? :D antagligen har dom efterfest som på förra dh invitational också, hoppas det!
(stängd bar = legcheck i ett inhängat område för dom som inte vet)


Jag jobbar sällan söndagar faktiskt, kör Måndag - Fredag :)


This post was edited by Svartermetalisk on Jul 5 2012 02:10pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100101102156Next
Add Reply New Topic New Poll