d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev19899100101102669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 1 2011 02:35pm
Quote (Fil @ Nov 1 2011 10:33pm)
Jag klipper mitt ganska kort, tänkte klippa mig efter 6 veckor men hade inte tid, blev efter åtta, det är väl mest man själv som märker det men mitt hår kändes totalt omöjligt :P


Jag hade velat ha långt eller åtminstonde halvlångt tbh men jag har så jävla tjockt hår så det ser inte bra ut :S

Sen har jag en del virvlar som omöjliggör en massa frisyrer jag hade kunnat tänka mig.

^_^
Member
Posts: 520
Joined: Jul 5 2007
Gold: 5,780.00
Nov 2 2011 03:55am
Quote (pawa @ Nov 1 2011 02:38pm)
ny frisyr, schampoo och styling-creme ^^ 640kr =(


640 spänn? Klipp dig med mig istället, 2500 kr varannan månad. BOOM!

Quote (Svartermetalisk @ Nov 1 2011 08:35pm)
Jag hade velat ha långt eller åtminstonde halvlångt tbh men jag har så jävla tjockt hår så det ser inte bra ut :S

Sen har jag en del virvlar som omöjliggör en massa frisyrer jag hade kunnat tänka mig.

^_^



Att du har tjockt hår är ingen ursäkt, det har jag med. Be frisören tunna ut ditt hår bara när du klipper dig. Tjockt hår är mycket mer lättarbetat än ett tunt hår. Tänk på det. Och antagligen är inte din frisör skillad nog att göra vissa frisyrer låter det som, sad but true :( Jag brukar lyckas ha många frisyrer som är helt mongo i kongo och jag har även en fet virvel mitt på "bakhuvudet"

This post was edited by Forktheeggs on Nov 2 2011 03:57am
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,849.27
Trader: Trusted
Nov 2 2011 05:09am
Quote (Forktheeggs @ 2 Nov 2011 10:55)

Att du har tjockt hår är ingen ursäkt, det har jag med. Be frisören tunna ut ditt hår bara när du klipper dig. Tjockt hår är mycket mer lättarbetat än ett tunt hår. Tänk på det. Och antagligen är inte din frisör skillad nog att göra vissa frisyrer låter det som, sad but true :( Jag brukar lyckas ha många frisyrer som är helt mongo i kongo och jag har även en fet virvel mitt  på "bakhuvudet"


this

+ att jag har självlockande hår när jag får längre hår xD
Så av flera anledningar så föredrar jag att ha kortare hår än fast de är skönt med lite längre hår!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Nov 2 2011 12:52pm
inköp av hårklipp en engångs summa sen snaggar man huvudet med 2 veckors mellanrum

This post was edited by K1NGEN on Nov 2 2011 12:52pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 2 2011 01:47pm
Quote (K1NGEN @ 2 Nov 2011 20:52)
inköp av hårklipp en engångs summa sen snaggar man huvudet med 2 veckors mellanrum


du får inte glömma rakhyvel och glidmedel B)

så du får riktigt blankt där uppe
Member
Posts: 520
Joined: Jul 5 2007
Gold: 5,780.00
Nov 3 2011 08:12am
senaste inköpet blev lite piercingsmycken :)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 3 2011 12:11pm
lunchbuffé på Mrs saigon ^^ inte så jätteasiatiskt var det, men smakade bra ^^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 3 2011 12:21pm
nya rakblad, hårvax, strumpor och en fet kebabtallrik
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Nov 3 2011 12:53pm
Quote (Intenso8 @ 2 Nov 2011 21:47)
du får inte glömma rakhyvel och glidmedel B)

så du får riktigt blankt där uppe


frågan är om du förstod ordet snaggar? B)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 3 2011 12:57pm
Quote (K1NGEN @ 3 Nov 2011 20:53)
frågan är om du förstod ordet snaggar?  B)


vrf snagga när du kan få riktigt glansigt och fint uppe vid vakuumtanken
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100101102669Next
Add Reply New Topic New Poll