Quote (pawa @ Nov 1 2011 02:38pm)
ny frisyr, schampoo och styling-creme ^^ 640kr =(
640 spänn? Klipp dig med mig istället, 2500 kr varannan månad. BOOM!
Quote (Svartermetalisk @ Nov 1 2011 08:35pm)
Jag hade velat ha långt eller åtminstonde halvlångt tbh men jag har så jävla tjockt hår så det ser inte bra ut :S
Sen har jag en del virvlar som omöjliggör en massa frisyrer jag hade kunnat tänka mig.

Att du har tjockt hår är ingen ursäkt, det har jag med. Be frisören tunna ut ditt hår bara när du klipper dig. Tjockt hår är mycket mer lättarbetat än ett tunt hår. Tänk på det. Och antagligen är inte din frisör skillad nog att göra vissa frisyrer låter det som, sad but true

Jag brukar lyckas ha många frisyrer som är helt mongo i kongo och jag har även en fet virvel mitt på "bakhuvudet"
This post was edited by Forktheeggs on Nov 2 2011 03:57am