Quote (snoramej @ 14 Dec 2009 12:47)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Johan du är en liten attention - whore
Quote (Who_Wut @ 14 Dec 2009 11:45)
jaså, så han är knaprat myspiller? men är inte det pga hans ben som varje gång jag sett en snutt är helt stelt å knas?
hare godt tare lugnt med kodeine å tramadolen bara, max 4julöl om du ska knapra
Jo men han käkar alldeles för höga doser, i slutet av säsong 5 får han psykos och tar in på avgiftning
