d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19899100
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 14 2009 05:44am
Quote (snoramej @ 14 Dec 2009 12:34)
SE MIG!!!!!!!!!!1111ettettoneoneelevennvenl!


AAAAAAAAAHH THIS!!!!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 14 2009 05:46am
Quote (x17 @ 14 Dec 2009 12:43)
godmorgon dåraa!


God morgon broder.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 14 2009 05:47am
Quote (snoramej @ 14 Dec 2009 12:34)
SE MIG!!!!!!!!!!1111ettettoneoneelevennvenl!


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 14 2009 05:47am
Quote (snoramej @ 14 Dec 2009 12:47)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Johan du är en liten attention - whore

Quote (Who_Wut @ 14 Dec 2009 11:45)
jaså, så han är knaprat myspiller? men är inte det pga hans ben som varje gång jag sett en snutt är helt stelt å knas?
hare godt tare lugnt med kodeine å tramadolen bara, max 4julöl om du ska knapra


Jo men han käkar alldeles för höga doser, i slutet av säsong 5 får han psykos och tar in på avgiftning :P
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 14 2009 05:48am
Quote (Simun @ Dec 14 2009 12:32pm)
Du är aldrig garanterad df access.


Ah, okaj. Tackar tackar ^_^
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 14 2009 05:48am
Quote (Simun @ Dec 14 2009 11:46am)
God morgon broder.


Hur e läget?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 14 2009 05:48am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Dec 2009 12:47)
Johan du är en liten attention - whore


Han såg mig... Otroligt!
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Dec 14 2009 05:58am
Åhhh! Räk-baguette från ica och kaffe. Ovärderligt!!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 14 2009 05:58am
Quote (x17 @ 14 Dec 2009 12:48)
Hur e läget?


Underbart ju :)
Bra start på en bra vecka, eller vad säger du? :O
Admin
Posts: 24,854
Joined: Sep 24 2002
Gold: 40,837.77
Trader: Trusted
Dec 14 2009 05:58am
Post automatically split.

You may view the new topic here: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45229915&f=79
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100
Closed New Topic New Poll