Quote (Simun @ Dec 10 2009 05:19am)
fortfarande inte trött och journummret till hsb som det står i trappuppgången är helt fel, jävla nötter. fixa fram ett nummer jag kan ringa och grina så fåru 70fg =P
Hmm vad behöver du nummret till?
vet inte vad hsb står för
