d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19899100
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 9 2009 10:19pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 05:18)
lol :P


fortfarande inte tyst och journummret till hsb som det står i trappuppgången är helt fel, jävla nötter. fixa fram ett nummer jag kan ringa och grina så fåru 70fg =P

This post was edited by Simun on Dec 9 2009 10:20pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 10:20pm
Quote (Simun @ Dec 10 2009 05:19am)
fortfarande inte trött och journummret till hsb som det står i trappuppgången är helt fel, jävla nötter. fixa fram ett nummer jag kan ringa och grina så fåru 70fg =P


Hmm vad behöver du nummret till?

vet inte vad hsb står för :rofl:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 9 2009 10:23pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 05:20)
Hmm vad behöver du nummret till?

vet inte vad hsb står för :rofl:


dunno
går upp och skriker igen och försöker sova igen :angry:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 10:29pm
Quote (Simun @ Dec 10 2009 05:23am)
dunno
går upp och skriker igen och försöker sova igen :angry:


lol, good luck :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 10 2009 03:32am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 05:29)
lol, good luck :)


mellan 6-7 någon gång tystnade dom :uglystupid:
29 minuter till bostadsrättsföreningens telefon öppnar. *samlar min ilska*
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 03:46am
Quote (Simun @ 10 Dec 2009 10:32)
mellan 6-7 någon gång tystnade dom :uglystupid:
29 minuter till bostadsrättsföreningens telefon öppnar. *samlar min ilska*


herregud jag hade blivit galen.

Ok om det vart helg men inte en Torsdag liksom :S

Ge de vad de tål man! :evil:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 10 2009 04:01am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 10:46)
herregud jag hade blivit galen.

Ok om det vart helg men inte en Torsdag liksom :S

Ge de vad de tål man! :evil:


Hai ;)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 04:06am
Quote (snoramej @ 10 Dec 2009 11:01)
Hai ;)


ohhaitharbrahwhatyouuptoexcepttheregularfaggotry?
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 04:20am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 11:06)
ohhaitharbrahwhatyouuptoexcepttheregularfaggotry?


inget ord det dära :<
Admin
Posts: 24,854
Joined: Sep 24 2002
Gold: 40,837.77
Trader: Trusted
Dec 10 2009 04:20am
Post automatically split.

You may view the new topic here: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45229914&f=79
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100
Closed New Topic New Poll