d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19899100
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 25 2009 05:19am
Vilket är det bästa gratisalternativet till Photoshop?

Är det fortfarande Paint.net som gäller? :)

This post was edited by GuZ on Nov 25 2009 05:19am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 25 2009 05:19am
Quote (SCXiao @ Nov 25 2009 11:13am)
och du nöter ls gissar jag? B)


Inte atm, jag pluggar för tillfället :) (men annars hade jag säkerligen spelat LS)

Håller på att skriva en uppsats i engelskan om Black Metal

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 25 2009 05:19am
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 25 2009 05:31am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Nov 2009 13:09)
Runescape? :D

Gammalt spel, minns många av mina polare nötade det för länge sen


jovars, dock mkt bättre grafik nu för tiden. >_>
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 25 2009 05:41am
Quote (SCXiao @ 25 Nov 2009 12:13)
och du nöter ls gissar jag? B)


LS > all

E: ibland, jag kommer ofta i svackor och skiter helt i o spela, men nu kör jag ett mq per 3 dagar typ (2 per vecka) :)

This post was edited by snoramej on Nov 25 2009 05:43am
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 25 2009 06:52am
Quote (snoramej @ Nov 25 2009 12:41pm)
LS > all

E: ibland, jag kommer ofta i svackor och skiter helt i o spela, men nu kör jag ett mq per 3 dagar typ (2 per vecka) :)


du är galen :E
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 25 2009 06:55am
Ll jag vaknade precis
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 25 2009 06:59am
va driver ni med?
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 25 2009 07:02am
Quote (RistVaLL @ Nov 25 2009 01:59pm)
va driver ni med?


Nej? :(
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Nov 25 2009 07:03am
Quote (RistVaLL @ Nov 25 2009 01:59pm)
va driver ni med?


nej ? :O

This post was edited by Ex1t on Nov 25 2009 07:04am
Admin
Posts: 24,850
Joined: Sep 24 2002
Gold: 40,837.77
Trader: Trusted
Nov 25 2009 07:03am
Post automatically split.

You may view the new topic here: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45229912&f=79
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100
Closed New Topic New Poll