d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev198991001011021131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 11 2011 06:50am
Quote (Marcusd0 @ Jan 10 2011 05:38pm)


det gjorde jag ju :P men har vunnit typ 5-6 på raken nu. så det e lungan.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 11 2011 06:51am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 11 2011 07:15am
Quote (Ez4Real @ 10 Jan 2011 21:46)
om det blir nya champs och du försöker välja 1 av dom och du inte har den så kommer det stå att den inte går att spela bara att relogga


this!

Jag o nicke gjorde så med låg lvl accounts, och då kunde vi inte välja nån gubbe alls xD (Eftersom vi inte ägde nån gubbe heller), då blev då random på dem nya hjältarna som vi inte kunde välja av för att vi inte hade startat om spelet.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 11 2011 09:12am
aja jag payar 100fg till 1 person som kan rafa 1 acc till mig :) efter som att jag inte spelar d2 eller ngt sånt längre :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 11 2011 09:14am
Quote (Ez4Real @ Jan 11 2011 04:12pm)
aja jag payar 100fg till 1 person som kan rafa 1 acc till mig :) efter som att jag inte spelar d2 eller ngt sånt längre :)


Vilken Lvl måste man bli?
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jan 11 2011 09:25am
Quote (Ez4Real @ Jan 11 2011 05:12pm)
aja jag payar 100fg till 1 person som kan rafa 1 acc till mig :) efter som att jag inte spelar d2 eller ngt sånt längre :)


e de 5 har jag ett -.-
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 11 2011 09:35am
måste bli lvl 5

och jag kommer inte paya förens efter jobbet e klart.

pma mig för link efter att du har gjort accet behöver jag veta din mail så att jag kan se att det du :)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jan 11 2011 10:05am
Quote (Ez4Real @ Jan 11 2011 05:35pm)
måste bli lvl 5

och jag kommer inte paya förens efter jobbet e klart.

pma mig för link efter att du har gjort accet behöver jag veta din mail så att jag kan se att det du :)


tog en random mail för jag säljer mina till andra -.-

jag tog typ abc@hotmail.com m.m

aja men säljer till ngn annan ist
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 11 2011 10:13am
Är rätt så sugen på att lira :P
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jan 11 2011 10:14am
Quote (ChingeR @ Jan 11 2011 06:13pm)
Är rätt så sugen på att lira :P


fan att jag nyss startade ett game.......
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 11 2011 10:15am
#1000

eZ
Go Back To Svenska Topic List
Prev198991001011021131Next
Add Reply New Topic New Poll