d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev19899100101102820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 22 2011 08:51am
Quote (Lunuz1 @ Aug 22 2011 02:36pm)
Smakar lite bättre än keso ;) Vart gymmar du? / stad?


Land: Sverige.
Län: Dalarna.
Stad: Borlänge
Gym: Actic (Nautilus)

Was ez ty.
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 22 2011 09:09am
Quote (SyB_BaM @ Aug 22 2011 03:51pm)
Land: Sverige.
Län: Dalarna.
Stad: Borlänge
Gym: Actic (Nautilus)

Was ez ty.



Dalarna, snäppet höre upp än mig :D
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 22 2011 01:59pm
va dålig på att äta innan träningen och drack för mycket vatten när jag väl tränade känndes det som så har spytt 1 gång på gymmet (på toan xd)

en gång spydde jag som en gris när jag cyklade hem ;D

va kanske kass i magen eller nått^^
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 22 2011 02:03pm
Quote (Robarian @ Aug 22 2011 08:59pm)
va dålig på att äta innan träningen och drack för mycket vatten när jag väl tränade känndes det som så har spytt 1 gång på gymmet (på toan xd)

en gång spydde jag som en gris när jag cyklade hem ;D

va kanske kass i magen eller nått^^



Hade du precis börjat träna? Du kanske chockerade kroppen så du vart helt slut efter ;)
Så fick jag i varje fall, tog i som fan i början så blev illamående direkt efter ville ha ISKALLT vatten och en säng :P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 22 2011 02:21pm
Quote (Robarian @ 22 Aug 2011 21:59)
va dålig på att äta innan träningen och drack för mycket vatten när jag väl tränade känndes det som så har spytt 1 gång på gymmet (på toan xd)

en gång spydde jag som en gris när jag cyklade hem ;D

va kanske kass i magen eller nått^^


Jag dricker cirka en liter vatten under ett gympass utan problem :P
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 22 2011 02:25pm
Quote (Fil @ Aug 22 2011 08:21pm)
Jag dricker cirka en liter vatten under ett gympass utan problem :P


Samma här, styrketräningspass alltså - inget springande.

Hade jag sprungit eller något sådant hade jag nog behövt 10 liter :O
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 22 2011 02:52pm
Quote (SyB_BaM @ 22 Aug 2011 22:25)
Samma här, styrketräningspass alltså - inget springande.

Hade jag sprungit eller något sådant hade jag nog behövt 10 liter :O


haha, när jag löper dricker jag inget under löppasset, det behovet kommer först om man ger sig på en halvmara eller längre.
När jag löper dricker jag en halvliter i direkt samband med löppasset, sen dricker jag mer när jag kommer hem, men då i ett lägre tempo :)

Spelade fotbollsturnering igår, då drack jag nog 4 liter vatten på en eftermiddag utan att behöva gå på toa en enda gång :P

This post was edited by Fil on Aug 22 2011 02:52pm
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 22 2011 03:40pm
Quote (Lunuz1 @ 22 Aug 2011 21:03)
Hade du precis börjat träna? Du kanske chockerade kroppen så du vart helt slut efter ;)
Så fick jag i varje fall, tog i som fan i början så blev illamående direkt efter ville ha ISKALLT vatten och en säng :P


aa nått va det :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 22 2011 03:43pm
Inte bra att träna tills man är 100% slut, satsa på att ha lite energi kvar, kroppen återhämtar sig bättre och muskler funkar bättre
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 22 2011 04:02pm
Quote (SyB_BaM @ 22 Aug 2011 22:25)
Samma här, styrketräningspass alltså - inget springande.

Hade jag sprungit eller något sådant hade jag nog behövt 10 liter :O


kan ju inte dricka medans man springer o_O
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100101102820Next
Add Reply New Topic New Poll