d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev19889899909919921131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 28 2012 11:07am
Quote (eviilution @ Sep 28 2012 06:05pm)
Men det där stämmer inte för fem öre.. Jog tog mig ur det där hur lätt som helst och jag är bara en vanlig lol spelare.


du spelade väl fortfarande dina placement games då?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 28 2012 11:08am
Quote (eviilution @ 28 Sep 2012 19:05)
Men det där stämmer inte för fem öre.. Jog tog mig ur det där hur lätt som helst och jag är bara en vanlig lol spelare.


Det stämmer visst. Men du är en spelare, kan inte bygga det på allting/alla spelare.

Säger inte att alla är fast, vissa går ju uppåt efter ett tag och vissa neråt, men de är lätt att sitta fast där.



Quote (dej @ 28 Sep 2012 19:07)
du spelade väl fortfarande dina placement games då?


Och isf är det mycket lättare om man vinner, om man fortfarande är i placement matches.

This post was edited by Litttle_Brother on Sep 28 2012 11:09am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 28 2012 11:11am
robin än antagligen den bästa spelaren här (utöver nicke/wexz eller vad han heter) och han är fast runt 1300

det gör ont i mitt hjärta :-(
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 28 2012 12:33pm
Quote (dej @ 28 Sep 2012 17:07)
du spelade väl fortfarande dina placement games då?


Nä, jag har alltid varit 1450+

Gjorde detta på söders acc som var lite under 900 och vann stadigt matcher upp till 1350. No problem.

Quote (Litttle_Brother @ 28 Sep 2012 17:08)
Det stämmer visst. Men du är en spelare, kan inte bygga det på allting/alla spelare.

Säger inte att alla är fast, vissa går ju uppåt efter ett tag och vissa neråt, men de är lätt att sitta fast där.

.


Precis det gäller inte alla. Dom "bra/bättre" kliver upp, dom sämre stannar kvar och dom som ska vara där är kvar, det är så enkelt. Nu kommer jag inte ihåg men fanns ju någon statistik på hur många % som låg vilken elo och över/under.

This post was edited by eviilution on Sep 28 2012 12:37pm
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 28 2012 12:41pm
Quote (eviilution @ Sep 28 2012 07:33pm)
Nä, jag har alltid varit 1450+

Gjorde detta på söders acc som var lite under 900 och vann stadigt matcher upp till 1350. No problem.



Precis det gäller inte alla. Dom "bra/bättre" kliver upp, dom sämre stannar kvar och dom som ska vara där är kvar, det är så enkelt. Nu kommer jag inte ihåg men fanns ju någon statistik på hur många % som låg vilken elo och över/under.


ja, upp till 1350 är det inte så svårt om man spelar bra gubbar och tryhardar

mellan 1350 och 1500 är det riktigt låg nivå på 75% dock
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 28 2012 01:29pm
Quote (dej @ 28 Sep 2012 18:41)
ja, upp till 1350 är det inte så svårt om man spelar bra gubbar och tryhardar

mellan 1350 och 1500 är det riktigt låg nivå på 75% dock


ptja, det är för att alla tror dom är 100000000000000000000000000elo och börjar grina så fort någon råkar dö w.e. Så när folk börjar flama då tycker jag det inte är så kul att spela längre, ganska bra exempel i mitt förra game vi förlora :) Självklart krävs det ju lite för att det ska bli så men håller dom inte käft så bli det som det blir.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 28 2012 06:36pm


totalt terrorgame, alla lanes förlorade stenhårt early, vi tappade alla 3 inbibs vid typ 35 min och sen det var dom titt som tätt sönder.
efter en stund när alla fått farma superminions börjar vi vinna fights i våran bas. vi tar 3 barons irad. när respawntimers blev så långa han vi precis springa å ta en inhib sen backa.
tillslut vann vi, fan vilken match.
kanske värt att nämna att vi hade 1-5 och 0-4 på botlane, tf naut campade stenhårt. och våran mid vägrade lämna lanen. ^^


This post was edited by Nickeee on Sep 28 2012 06:39pm
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Sep 28 2012 08:58pm
Quote (dej @ Sep 28 2012 06:11pm)
robin än antagligen den bästa spelaren här (utöver nicke/wexz eller vad han heter) och han är fast runt 1300

det gör ont i mitt hjärta :-(


Lol
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 29 2012 07:59am
Några som vill vara med och lira? :)

Har två spots kvar :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 29 2012 08:51am
Quote (Yllegarnet @ Sep 29 2012 03:59pm)
Några som vill vara med och lira? :)

Har två spots kvar :D


Erik spelar LoL istället för Dota2?

:<
Go Back To Svenska Topic List
Prev19889899909919921131Next
Add Reply New Topic New Poll