Quote (Ekaan @ 26 Jan 2014 18:53)
vad är det för skillnad?
har gjort en ranger nu tror jag är lvl 6 eller något inte satt någon skill Point en
standard och hc är lite som att spela non ladder i d2. finns legacy legendarys som inte går att få tag på längre för dom har blivit nerfade.
när nemesis och domination ligan tar slut så flyttas dom till respektive liga. (4 månaders ligor som tar slut den 23'e februari, tror det är 1marsh nästa 4 månaders liga startar)
nemesis är HC fast med lite extra mods på rare gubbar,
domination är softcore fast med shrines placerade lite överallt som buffar mobs, dessa shrines går att ta över så att dom ger en själv buffen.
This post was edited by ponchan on Jan 26 2014 12:01pm