d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Path Of Exile
Prev1979899100101184Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jan 26 2014 11:58am
Quote (Ekaan @ 26 Jan 2014 18:53)
vad är det för skillnad?
har gjort en ranger nu tror jag är lvl 6 eller något inte satt någon skill Point en


standard och hc är lite som att spela non ladder i d2. finns legacy legendarys som inte går att få tag på längre för dom har blivit nerfade.
när nemesis och domination ligan tar slut så flyttas dom till respektive liga. (4 månaders ligor som tar slut den 23'e februari, tror det är 1marsh nästa 4 månaders liga startar)
nemesis är HC fast med lite extra mods på rare gubbar,
domination är softcore fast med shrines placerade lite överallt som buffar mobs, dessa shrines går att ta över så att dom ger en själv buffen.

This post was edited by ponchan on Jan 26 2014 12:01pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 26 2014 12:22pm
Quote (ponchan @ 26 Jan 2014 18:58)
standard och hc är lite som att spela non ladder i d2. finns legacy legendarys som inte går att få tag på längre för dom har blivit nerfade.
när nemesis och domination ligan tar slut så flyttas dom till respektive liga. (4 månaders ligor som tar slut den 23'e februari, tror det är 1marsh nästa 4 månaders liga startar)
nemesis är HC fast med lite extra mods på rare gubbar,
domination är softcore fast med shrines placerade lite överallt som buffar mobs, dessa shrines går att ta över så att dom ger en själv buffen.


ok härligt
lär ju försöka lära mig spelet först innan jag ger mig in något sådant
vet du någon bra build för ranger?
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jan 26 2014 12:55pm
Quote (Ekaan @ Jan 26 2014 07:22pm)
ok härligt
lär ju försöka lära mig spelet först innan jag ger mig in något sådant
vet du någon bra build för ranger?


voltaxic + kaoms splitarrow
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jan 26 2014 01:07pm
Quote (Ekaan @ 26 Jan 2014 19:22)
ok härligt
lär ju försöka lära mig spelet först innan jag ger mig in något sådant
vet du någon bra build för ranger?


vill du köra med bow ? isf skulle jag säga rain of arrows ärhyfsat billigt och rätt roligt
two handed melee weapon - spectral throw

Quote (ownyaah @ 26 Jan 2014 19:55)
voltaxic + kaoms splitarrow


bra build och items att börja med :]
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 26 2014 01:13pm
ska börja lira igen tills när det är ny ladder, försöka lira iaf o se hur mkt jag hinner
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jan 26 2014 01:37pm
Quote (ChingeR @ Jan 26 2014 08:13pm)
ska börja lira igen tills när det är ny ladder, försöka lira iaf o se hur mkt jag hinner


väntar på nästa ladder. . . inte särskilt kul nu alls
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 26 2014 03:13pm
Quote (ponchan @ Jan 26 2014 06:58pm)
standard och hc är lite som att spela non ladder i d2. finns legacy legendarys som inte går att få tag på längre för dom har blivit nerfade.
när nemesis och domination ligan tar slut så flyttas dom till respektive liga. (4 månaders ligor som tar slut den 23'e februari, tror det är 1marsh nästa 4 månaders liga startar)
nemesis är HC fast med lite extra mods på rare gubbar,
domination är softcore fast med shrines placerade lite överallt som buffar mobs, dessa shrines går att ta över så att dom ger en själv buffen.


var ju 2 veckor mellan förra ligorna? tror det är 2 veckor nu då kanske igen
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 26 2014 04:14pm
Tränar lite inför reset nu! :P
Lvl 55 efter 8 timmar och 12 min som marauder med self found :) fast blir nog inte mara på reset utan en st ranger :D
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jan 26 2014 06:45pm
Quote (eWaste @ 27 Jan 2014 00:14)
Tränar lite inför reset nu! :P
Lvl 55 efter 8 timmar och 12 min som marauder med self found :) fast blir nog inte mara på reset utan en st ranger :D


när är det resetten är? 25e mars?
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jan 27 2014 01:40am
Quote (eWaste @ 26 Jan 2014 22:13)
var ju 2 veckor mellan förra ligorna? tror det är 2 veckor nu då kanske igen


mjo troligtvis, har bara för mig jag läst 1 mars någonstans. orkar inte titta :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100101184Next
Add Reply New Topic New Poll