Quote (Malmy @ Apr 12 2013 10:47pm)
Grattis!

Sit n Go's kan vara sköna, var det 5manna, 10manna ?
Fem-manna
Jag körde eran strat, tight tills blindsen gick högt sen började jag steala från pos och dom jag mötte var inte tillräckligt bra för att exploita sen råkade jag ha en hand mot nån short-stack så jag hade stor stack och kunde softa på att blindsen skulle äta upp alla utom mig och finalisten
finalen var cake han var som sagt ganska dålig, hans enda plan var att hamna i ett 50 / 50 läge och luckboxa ut mig.
Så aa det var inga probs det där.
Hur gick det i din turnering?