d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1979899100101229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2013 01:27pm
Lirar mer imorrn ^_^

GL i din tourney ofc

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 01:28pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 20:27)
Lirar mer imorrn ^_^

GL i din tourney ofc


tack :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2013 02:33pm
hahahah

Jag tilt-joinade en 20 kronors sit & go

60 till ettan och 40 till tvåan

Min första tourney ever, har aldrig lirat en free-roll ens

jag vann :banana:

I final hamnade jag mot en tomte som visste att jag var mycket bättre än honom, det enda han var intresserad av var att shova så mycket som möjligt.

Lyckades äga honom dock
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 02:47pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 21:33)
hahahah

Jag tilt-joinade en 20 kronors sit & go

60 till ettan och 40 till tvåan

Min första tourney ever, har aldrig lirat en free-roll ens

jag vann :banana:

I final hamnade jag mot en tomte som visste att jag var mycket bättre än honom, det enda han var intresserad av var att shova så mycket som möjligt.

Lyckades äga honom dock


Grattis! :)

Sit n Go's kan vara sköna, var det 5manna, 10manna ?

edit: ah 5manna pga payout, om jag bara tänkte innan jag skrev :F

Men gratz igen! :)

This post was edited by Malmy on Apr 12 2013 02:47pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2013 02:50pm
Quote (Malmy @ Apr 12 2013 10:47pm)
Grattis! :)

Sit n Go's kan vara sköna, var det 5manna, 10manna ?


Fem-manna

Jag körde eran strat, tight tills blindsen gick högt sen började jag steala från pos och dom jag mötte var inte tillräckligt bra för att exploita sen råkade jag ha en hand mot nån short-stack så jag hade stor stack och kunde softa på att blindsen skulle äta upp alla utom mig och finalisten

finalen var cake han var som sagt ganska dålig, hans enda plan var att hamna i ett 50 / 50 läge och luckboxa ut mig.

Så aa det var inga probs det där.

Hur gick det i din turnering?
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 02:54pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 21:50)
Fem-manna

Jag körde eran strat, tight tills blindsen gick högt sen började jag steala från pos och dom jag mötte var inte tillräckligt bra för att exploita sen råkade jag ha en hand mot nån short-stack så jag hade stor stack och kunde softa på att blindsen skulle äta upp alla utom mig och finalisten

finalen var cake han var som sagt ganska dålig, hans enda plan var att hamna i ett 50 / 50 läge och luckboxa ut mig.

Så aa det var inga probs det där.

Hur gick det i din turnering?


åt helvete direkt efter Add-on men hade åtminstone turen att inte behöva rebuya, så torskade bara 2.20$ och har vunnit lite på CG idag, just nu + 14$ för dagen, men är fortf vid ett bord.

This post was edited by Malmy on Apr 12 2013 02:55pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2013 03:00pm
Quote (Malmy @ Apr 12 2013 10:54pm)
åt helvete direkt efter Add-on men hade åtminstone turen att inte behöva rebuya, så torskade bara 2.20$ och har vunnit lite på CG idag, just nu + 14$ för dagen, men är fortf vid ett bord.



Stabilt, grattis till plus ^

Ungefär hur mycket har du vunnit sen du började posta i tråden?

Känns som att din graf ser ganska bra ut =D

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 12 2013 03:00pm
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 03:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 22:00)
Stabilt, grattis till plus ^

Ungefär hur mycket har du vunnit sen du började posta i tråden?

Känns som att din graf ser ganska bra ut =D


Ligger på +175$ (+/- 1-4$) på Pokerstars sen jag började där iaf.

Och ja det har gått bra, har ju haft ganska bra flyt med turneringarna tidigare, typ + 40-50$ nån dag etc.

This post was edited by Malmy on Apr 12 2013 03:05pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 12 2013 03:54pm
Quote (Malmy @ 12 Apr 2013 23:04)
Ligger på +175$ (+/- 1-4$) på Pokerstars sen jag började där iaf.

Och ja det har gått bra, har ju haft ganska bra flyt med turneringarna tidigare, typ + 40-50$ nån dag etc.


Jag måste lära mig att kunna nöja mig med 50$ + per dag.. all respekt till dig/er som håller er till brm!
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 03:59pm
Quote (berhemuli @ 12 Apr 2013 22:54)
Jag måste lära mig att kunna nöja mig med 50$ + per dag..  all respekt till dig/er som håller er till brm!


det är mina bra dagar! :rofl:

Liten BR = mindre vinster, men också säkrare spelande :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100101229Next
Add Reply New Topic New Poll