Quote (Simon @ 16 Sep 2011 13:32)
ska vi dussa tilsamans brussan
det ligger här i närheten har jag för mig
hehe ok har ju ronkat nu 4-5 ggr o då brukar jag dusha efter det..
måste ju lutta på de okså
Quote
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36875109&f=79&o=60
This post was edited by Ekaan on Sep 16 2011 06:35am