d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev19798991001015001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 16 2011 06:29am
nu ska jag sykla
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 16 2011 06:30am
Quote (Goss3N @ 16 Sep 2011 14:29)
nu ska jag sykla


Vart ska du cyckla?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 06:31am
Quote (Goss3N @ 16 Sep 2011 14:29)
nu ska jag sykla


vart ska du sykla jag ska snart dusha
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 06:31am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 13:31)
vart ska du sykla jag ska snart dusha


ska dussa okså
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Sep 16 2011 06:31am
tagga järvsö
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 06:32am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2011 14:31)
ska dussa okså


ska vi dussa tilsamans brussan

Quote (iRocKFisH @ 16 Sep 2011 14:31)
tagga järvsö


det ligger här i närheten har jag för mig
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 06:34am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 13:32)
ska vi dussa tilsamans brussan



det ligger här i närheten har jag för mig


hehe ok har ju ronkat nu 4-5 ggr o då brukar jag dusha efter det..
måste ju lutta på de okså


Quote
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36875109&f=79&o=60


This post was edited by Ekaan on Sep 16 2011 06:35am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 06:39am
Quote (iRocKFisH @ 16 Sep 2011 14:31)
tagga järvsö


fan skaru till järvsö o göra nu? :S
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 16 2011 06:43am
Kan man värma knäckebröd i mikron?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 06:43am
Quote (SCXiao @ Sep 16 2011 02:43pm)
Kan man värma knäckebröd i mikron?


Varför är dom frusna? :wacko:
Go Back To Svenska Topic List
Prev19798991001015001Next
Closed New Topic New Poll