d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1979899100101621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 12 2012 12:41pm
Quote (fotosyntEz @ Dec 12 2012 07:15pm)
do u even ogre?


Jag spelade väl sjukt mycket Ogre ett tag i dota1 :D



Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 12 2012 01:04pm
Quote (umade @ Dec 12 2012 07:41pm)
Jag spelade väl sjukt mycket Ogre ett tag i dota1 :D

http://i47.tinypic.com/2ro5j4z.jpg

http://i46.tinypic.com/imrlmt.jpg


Vad glad jag blir när jag ser gamla goa ikonerna (:

Orben på slark är perservence va?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 12 2012 01:06pm
Quote (Mikob @ Dec 12 2012 09:04pm)
Vad glad jag blir när jag ser gamla goa ikonerna (:

Orben på slark är perservence va?


Japp, har för mig att det var så gg så jag köpte den snabbt i secret medan vi pusha då jag ville ha MER hp reg :D

game?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 12 2012 01:09pm
Quote (umade @ Dec 12 2012 08:06pm)
Japp, har för mig att det var så gg så jag köpte den snabbt i secret medan vi pusha då jag ville ha MER hp reg :D

game?


Ge mig 5min, måste skriva klart min svenska uppsats skit
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 12 2012 01:49pm
Quote (umade @ 12 Dec 2012 20:41)
Jag spelade väl sjukt mycket Ogre ett tag i dota1 :D

http://i47.tinypic.com/2ro5j4z.jpg

http://i46.tinypic.com/imrlmt.jpg


FEEDER RUBICK ROFL

do you even invis? HAHAHAHA

This post was edited by Jewhannes on Dec 12 2012 01:50pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 12 2012 01:53pm
Quote (Jewhannes @ Dec 12 2012 09:49pm)
FEEDER RUBICK ROFL

do you even invis? HAHAHAHA


wat
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 12 2012 01:55pm
Quote (umade @ 12 Dec 2012 20:41)
Jag spelade väl sjukt mycket Ogre ett tag i dota1 :D

http://i47.tinypic.com/2ro5j4z.jpg

http://i46.tinypic.com/imrlmt.jpg


saknar den tiden :c
Member
Posts: 205,383
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 12 2012 02:01pm
Quote (Yllegarnet @ 12 Dec 2012 20:55)
saknar den tiden :c


"saknar den tiden"

så spelar du LoL istället för dota2 ;ppPPPPPpPPppppPPPPPP
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 12 2012 02:14pm
Quote (Yllegarnet @ Dec 12 2012 09:55pm)
saknar den tiden :c


SÅ SPELAR DU LOL DIN NUB!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 12 2012 02:18pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100101621Next
Add Reply New Topic New Poll