☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Dota 2
Prev
1
97
98
99
100
101
621
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 128254
Replies: 6201
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#981
Dec 12 2012 12:41pm
Quote (fotosyntEz @ Dec 12 2012 07:15pm)
do u even ogre?
Jag spelade väl sjukt mycket Ogre ett tag i dota1
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#982
Dec 12 2012 01:04pm
Quote (umade @ Dec 12 2012 07:41pm)
Jag spelade väl sjukt mycket Ogre ett tag i dota1
http://i47.tinypic.com/2ro5j4z.jpg
http://i46.tinypic.com/imrlmt.jpg
Vad glad jag blir när jag ser gamla goa ikonerna (:
Orben på slark är perservence va?
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#983
Dec 12 2012 01:06pm
Quote (Mikob @ Dec 12 2012 09:04pm)
Vad glad jag blir när jag ser gamla goa ikonerna (:
Orben på slark är perservence va?
Japp, har för mig att det var så gg så jag köpte den snabbt i secret medan vi pusha då jag ville ha MER hp reg
game?
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#984
Dec 12 2012 01:09pm
Quote (umade @ Dec 12 2012 08:06pm)
Japp, har för mig att det var så gg så jag köpte den snabbt i secret medan vi pusha då jag ville ha MER hp reg
game?
Ge mig 5min, måste skriva klart min svenska uppsats skit
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#985
Dec 12 2012 01:49pm
Quote (umade @ 12 Dec 2012 20:41)
Jag spelade väl sjukt mycket Ogre ett tag i dota1
http://i47.tinypic.com/2ro5j4z.jpg
http://i46.tinypic.com/imrlmt.jpg
FEEDER RUBICK ROFL
do you even invis? HAHAHAHA
This post was edited by Jewhannes on Dec 12 2012 01:50pm
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#986
Dec 12 2012 01:53pm
Quote (Jewhannes @ Dec 12 2012 09:49pm)
FEEDER RUBICK ROFL
do you even invis? HAHAHAHA
wat
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#987
Dec 12 2012 01:55pm
Quote (umade @ 12 Dec 2012 20:41)
Jag spelade väl sjukt mycket Ogre ett tag i dota1
http://i47.tinypic.com/2ro5j4z.jpg
http://i46.tinypic.com/imrlmt.jpg
saknar den tiden :c
Marcusd0
Member
Posts: 205,383
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#988
Dec 12 2012 02:01pm
Quote (Yllegarnet @ 12 Dec 2012 20:55)
saknar den tiden :c
"saknar den tiden"
så spelar du LoL istället för dota2 ;ppPPPPPpPPppppPPPPPP
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#989
Dec 12 2012 02:14pm
Quote (Yllegarnet @ Dec 12 2012 09:55pm)
saknar den tiden :c
SÅ SPELAR DU LOL DIN NUB!
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#990
Dec 12 2012 02:18pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
97
98
99
100
101
621
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact