☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Starcraft-tråden
Prev
1
97
98
99
100
101
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 27052
Replies: 1553
Track Topic
sturm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold
:
3,135.90
#981
Jul 5 2012 01:25pm
Quote (umade @ 5 Jul 2012 20:24)
http://static.hamsterpaj.net/gfx/avatars/full/945390.jpg
fel tråd? xD
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#982
Jul 5 2012 01:26pm
Quote (sturm @ 5 Jul 2012 21:24)
btw någon annan som ska på
http://www.ticnet.se/event/starcraft-ii-world-championship-series-nordic-nationals-biljetter/226751
missade förra för det var på en söndag och så hade jag inte semester, nu är det mitt på min semester och en lördag! vilka är taggade på att gå?
Inga pengar att åka till Stockholm bro, annars skulle jag fan.
Quote (umade @ 5 Jul 2012 21:24)
http://static.hamsterpaj.net/gfx/avatars/full/945390.jpg
Det där är inte Martin.
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#983
Jul 5 2012 01:27pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 09:26pm)
Inga pengar att åka till Stockholm bro, annars skulle jag fan.
Det där är inte Martin.
Det är jag
Post pic Martin!
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#984
Jul 5 2012 01:30pm
Quote (umade @ 5 Jul 2012 21:27)
Det är jag
Post pic Martin!
Han lever i skuggorna
Förutom när han käkade flintastek i en park med en polare och någon bitch.
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#985
Jul 5 2012 01:34pm
Goody
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#986
Jul 5 2012 01:34pm
Quote (umade @ Jul 5 2012 08:27pm)
Det är jag
Post pic Martin!
Jag har knappt några bilder på mig, bara 2-3 som någon brud tog på mig för länge sedan
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#987
Jul 5 2012 01:36pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 5 2012 09:34pm)
Jag har knappt några bilder på mig, bara 2-3 som någon brud tog på mig för länge sedan
http://i46.tinypic.com/242itqr.jpg
Whiteboy
Brothers in arms
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#988
Jul 5 2012 01:36pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:34)
Jag har knappt några bilder på mig, bara 2-3 som någon brud tog på mig för länge sedan
http://i46.tinypic.com/242itqr.jpg
Du borde lurka fram videon
Den var grym.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#989
Jul 5 2012 01:37pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 08:36pm)
Du borde lurka fram videon
Den var grym.
Aa jag vet men har inte kvar den
Quote (umade @ Jul 5 2012 08:36pm)
Whiteboy
Brothers in arms
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#990
Jul 5 2012 01:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:37)
Aa jag vet men har inte kvar den
Den var ju på hennes blogg, vad hette hennes blogg? Rosa nånting..
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
97
98
99
100
101
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact