d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev1979899100101156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 5 2012 01:25pm
Quote (umade @ 5 Jul 2012 20:24)
http://static.hamsterpaj.net/gfx/avatars/full/945390.jpg



fel tråd? xD
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:26pm
Quote (sturm @ 5 Jul 2012 21:24)
btw någon annan som ska på http://www.ticnet.se/event/starcraft-ii-world-championship-series-nordic-nationals-biljetter/226751
missade förra för det var på en söndag och så hade jag inte semester, nu är det mitt på min semester och en lördag! vilka är taggade på att gå? :P


Inga pengar att åka till Stockholm bro, annars skulle jag fan.

Quote (umade @ 5 Jul 2012 21:24)
http://static.hamsterpaj.net/gfx/avatars/full/945390.jpg


Det där är inte Martin.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 01:27pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 09:26pm)
Inga pengar att åka till Stockholm bro, annars skulle jag fan.



Det där är inte Martin.


Det är jag B)

Post pic Martin!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:30pm
Quote (umade @ 5 Jul 2012 21:27)
Det är jag B)

Post pic Martin!


Han lever i skuggorna

Förutom när han käkade flintastek i en park med en polare och någon bitch.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 01:34pm
Goody :lol:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 01:34pm
Quote (umade @ Jul 5 2012 08:27pm)
Det är jag B)

Post pic Martin!


Jag har knappt några bilder på mig, bara 2-3 som någon brud tog på mig för länge sedan

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 01:36pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 5 2012 09:34pm)
Jag har knappt några bilder på mig, bara 2-3 som någon brud tog på mig för länge sedan

http://i46.tinypic.com/242itqr.jpg


Whiteboy B)

Brothers in arms
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:36pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:34)
Jag har knappt några bilder på mig, bara 2-3 som någon brud tog på mig för länge sedan

http://i46.tinypic.com/242itqr.jpg


Du borde lurka fram videon

Den var grym.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 01:37pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 08:36pm)
Du borde lurka fram videon

Den var grym.


Aa jag vet men har inte kvar den :D

Quote (umade @ Jul 5 2012 08:36pm)
Whiteboy B)

Brothers in arms


B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:37)
Aa jag vet men har inte kvar den :D


Den var ju på hennes blogg, vad hette hennes blogg? Rosa nånting..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100101156Next
Add Reply New Topic New Poll