☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
97
98
99
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 4827
Replies: 999
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#981
Dec 18 2009 06:05am
Quote (x17 @ 18 Dec 2009 14:04)
Godmorgon på er! HoNdags! =)
jag har pro rating atm -.-
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#982
Dec 18 2009 06:06am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 12:05pm)
jag har pro rating atm -.-
haha jo jag såg det 1433
det är ju inte mycket att hänga i granen!
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#983
Dec 18 2009 06:06am
jag har fortfarande inte tagit nått att äta -.-"
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#984
Dec 18 2009 06:07am
Quote (x17 @ 18 Dec 2009 14:06)
haha jo jag såg det 1433
det är ju inte mycket att hänga i granen!
nä
hatar pubs
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#985
Dec 18 2009 06:08am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 12:07pm)
nä
hatar pubs
ryssarna som förstör eller? :/
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#986
Dec 18 2009 06:09am
nån som vet hur jag får igång så jag kan hosta på wc3.. de e nått me brandväggen men i dont find it
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#987
Dec 18 2009 06:09am
Quote (x17 @ 18 Dec 2009 14:08)
ryssarna som förstör eller? :/
noobs över huvud taget
folk som skriver och whinar mer än dom spelar för att dom lyckats få 3-0 och tror de är kungar t.ex. >________<
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#988
Dec 18 2009 06:11am
hellu ^^
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#989
Dec 18 2009 06:12am
Quote (RistVaLL @ 18 Dec 2009 14:11)
hellu ^^
Good morning sunshine
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#990
Dec 18 2009 06:15am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 02:09pm)
noobs över huvud taget
folk som skriver och whinar mer än dom spelar för att dom lyckats få 3-0 och tror de är kungar t.ex. >________<
inte lika illa på dota ialf
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
97
98
99
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact