d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1979899100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 4 2009 02:20am
Quote (gosif @ Dec 4 2009 07:41am)
Sjukt gott med kaffe på morgonen.. Åh..


japp :L ;)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 4 2009 02:48am
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 00:32)
Godnatt och farväl swesub, vi syns kanske inte på ett tag. Hoppas jag får vara kvar här även när jag flyttat :cry:
btw s[ kommer jag g;ra en skaggvard eller vad han heter och skriva med utl'ndskt tangentbord, bara f;r att j'vlas med er >P


:cry:

Come back, please, will ya? :wub:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 4 2009 02:50am
God morgon allihopa :)
Underbar dag idag. Räkningarna betalda (bara 5 dagar försent den här månaden), mat i kylen, en flaska jd hemma och ändå pengar kvar på kontot :')
Lär dock städa och tvätta idag, men det gör man med glädje när livet leker 8)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 02:58am
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 00:32)
Godnatt och farväl swesub, vi syns kanske inte på ett tag. Hoppas jag får vara kvar här även när jag flyttat :cry:
btw s[ kommer jag g;ra en skaggvard eller vad han heter och skriva med utl'ndskt tangentbord, bara f;r att j'vlas med er >P


:hug: GL med resan osv.
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 4 2009 03:12am
Quote (Simun @ Dec 4 2009 08:50am)
God morgon allihopa :)
Underbar dag idag. Räkningarna betalda (bara 5 dagar försent den här månaden), mat i kylen, en flaska jd hemma och ändå pengar kvar på kontot :')
Lär dock städa och tvätta idag, men det gör man med glädje när livet leker 8)


gött :)
vart bor du?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 4 2009 03:14am
Quote (PsY @ 4 Dec 2009 10:12)
gött :)
vart bor du?


Sandviken, strax utanför Gävle. Vadårå? :O
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 4 2009 03:14am
Quote (Simun @ Dec 4 2009 09:14am)
Sandviken, strax utanför Gävle. Vadårå? :O


haha ok ;) nej ja bara undra :)

spelar du bandy om du bor i sandviken :P ?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 4 2009 03:16am
Quote (PsY @ 4 Dec 2009 10:14)
haha ok ;) nej ja bara undra  :)

spelar du bandy om du bor i sandviken :P ?


Nej :D
Ex1t spelar dock bandy, fast han bor i Bollnäs så han spelar i deras lag :P
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 4 2009 03:17am
Quote (Simun @ Dec 4 2009 09:16am)
Nej :D
Ex1t spelar dock bandy, fast han bor i Bollnäs så han spelar i deras lag :P


ok ;)


pendlade. linköping-gävle. gävle-bollnäs ;)
ja var i alfta för ett par veckor sedan.
ligger ett par mil utanför bollnäs ;)

Quote (gosif @ Dec 4 2009 07:41am)
Sjukt gott med kaffe på morgonen.. Åh..


nice guild :D

This post was edited by PsY on Dec 4 2009 03:20am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 4 2009 03:34am
Quote (gosif @ 4 Dec 2009 08:41)
Sjukt gott med kaffe på morgonen.. Åh..


Oväntad post :o
Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100Next
Closed New Topic New Poll