Quote (Simun @ Dec 4 2009 09:16am)
Nej

Ex1t spelar dock bandy, fast han bor i Bollnäs så han spelar i deras lag

ok

pendlade. linköping-gävle. gävle-bollnäs

ja var i alfta för ett par veckor sedan.
ligger ett par mil utanför bollnäs

Quote (gosif @ Dec 4 2009 07:41am)
Sjukt gott med kaffe på morgonen.. Åh..
nice guild
This post was edited by PsY on Dec 4 2009 03:20am