d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1979899100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 25 2009 04:25am
Quote (gosif @ Nov 25 2009 10:20am)
morrn! :P



Det gör väl inget? Tror du att du ska gå på SOC hela livet utan en enda liten vink om att du kan försöka sysselsätta dig med något annat? -.- Det börjar nu vettu, vid års-skiftet blir 50.000 utförsäkrade ur försäkringskassan, sen kanske det är SOC-folket... :ph34r:


Jag går inte på socialbridrag, jag har jobb och jag utbildar mig.

De håller på o jiddrar om att jag slutat gå på urin prov, har lite hög frånvaro från skolan och att jag dricker.
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 25 2009 04:29am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Nov 2009 12:25)
Jag går inte på socialbridrag, jag har jobb och jag utbildar mig.

De håller på o jiddrar om att jag slutat gå på urin prov, har lite hög frånvaro från skolan och att jag dricker.


Jaså har du jobb? Vad ska du göra hos SOC då? Många här verkar gå på SOC-bidrag iaf, så det är inte konstigt att man snackar om det. :santa:

This post was edited by gosif on Nov 25 2009 04:29am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 25 2009 04:34am
Quote (gosif @ Nov 25 2009 10:29am)
Jaså har du jobb? Vad ska du göra hos SOC då? Många här verkar gå på SOC-bidrag iaf, så det är inte konstigt att man snackar om det. :santa:


Nej det är sant, många utan sysselsättning här.

Som sagt de utreder mig av oklar anledning och de har synpunkter på mitt nerlagda drogbruk samt mitt nuvarande alkoholbruk och min skolgång. Jag anser att de ska GTFO my case men det tycker inte de är nån stabil ide.

Jag är rädd för att bli tvingad att gå på Antabus / Få förmyndare eller nå liknande piss, men jag får se vad de säger.
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 25 2009 04:44am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Nov 2009 12:34)
Nej det är sant, många utan sysselsättning här.

Som sagt de utreder mig av oklar anledning och de har synpunkter på mitt nerlagda drogbruk samt mitt nuvarande alkoholbruk och min skolgång. Jag anser att de ska GTFO my case men det tycker inte de är nån stabil ide.

Jag är rädd för att bli tvingad att gå på Antabus / Få förmyndare eller nå liknande piss, men jag får se vad de säger.


Tror du är för ung för Antabus. Inopererat Antabus är inget att hänga i julgranen med iaf. :\
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 25 2009 04:46am
Quote (gosif @ Nov 25 2009 10:44am)
Tror du är för ung för Antabus. Inopererat Antabus är inget att hänga i julgranen med iaf. :\


Det är jag inte :S iallafall inte för pillrena.

Aja w/e får se hur det blir ska försöka att inte oroa mig för mkt ^^

Vad gör du för nåt? :)
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 25 2009 05:01am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Nov 2009 12:46)
Det är jag inte :S iallafall inte för pillrena.

Aja w/e får se hur det blir ska försöka att inte oroa mig för mkt ^^

Vad gör du för nåt? :)


Går säkerligen bra. Jag nördar lite rs :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 25 2009 05:09am
Quote (gosif @ Nov 25 2009 11:01am)
Går säkerligen bra. Jag nördar lite rs :P


Runescape? :D

Gammalt spel, minns många av mina polare nötade det för länge sen
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
Nov 25 2009 05:13am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Nov 2009 13:09)
Runescape? :D

Gammalt spel, minns många av mina polare nötade det för länge sen


och du nöter ls gissar jag? B)
Member
Posts: 5,408
Joined: Jun 25 2007
Gold: 44.90
Nov 25 2009 05:13am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 25 2009 01:09pm)
Runescape? :D

Gammalt spel, minns många av mina polare nötade det för länge sen


atm wow > all

jag har fastnat :(
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 25 2009 05:14am
Quote (DoOmY @ Nov 25 2009 12:13pm)
atm wow > all

jag har fastnat :(


wow < all.



spel < all atm




Vad händer?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100Next
Closed New Topic New Poll