d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1979899100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 17 2009 07:56am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 17 2009 03:25pm)
Aj då :(

Var du vaccinerad?


jag var inte vaccinerad :/ skulle vaccinerat mig idag :/
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 07:57am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 02:53pm)
Yello!


Vad händer !? :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 07:59am
Quote (ZippYz @ 17 Nov 2009 14:57)
Vad händer !? :)


Skola fortfarande, sista lektion! :wub:
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 17 2009 07:59am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 01:59pm)
Skola fortfarande, sista lektion! :wub:
najz så du sitter på jsp i skolan hehe

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 08:01am
Quote (Mabouse @ 17 Nov 2009 14:59)
najz så du sitter på jsp i skolan hehe


Jo... Vi har lektion

Brukar även ta 1-2 lvls i LS när jag sitter på lektion :rofl:
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 17 2009 08:02am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 02:01pm)
Jo... Vi har lektion

Brukar även ta 1-2 lvls i LS när jag sitter på lektion :rofl:
soft hehehehe

Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 08:07am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 03:01pm)
Jo... Vi har lektion

Brukar även ta 1-2 lvls i LS när jag sitter på lektion :rofl:


Haha, nice som fan! ;) Hur går det i skolan då?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Nov 17 2009 08:35am
Quote (ZippYz @ 17 Nov 2009 16:07)
Haha, nice som fan! ;) Hur går det i skolan då?


lolskola ^_^
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 17 2009 08:38am
Quote (SCXiao @ Nov 17 2009 02:35pm)
lolskola ^_^
jo vissa har kvar den med

Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 17 2009 08:42am
Kan inte någon sticka ut och köpa en cocacola åt mig... glömde när jag var till affärn -.-
Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100Next
Closed New Topic New Poll