Quote (LinkToMyProfile @ 10 Jan 2011 00:00)
Hur gör man om man skall göra ett acc på Us? skall mana bara ladda ner Leauge of legends (us) eller? och kan man ha båda på datorn utan problem?
ja du behöver bara ladda ner US och instalera (iaf för mig) jag hade inge problem men det e ca 0.5sec delay på US men det e mindre fel än på EU oftast lagg free. har gått tilbaka till eu för att mina irl m8s spelar där och vägrar spela US för att deras ping går över 50 .....