d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev19798991001011131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 10 2011 02:49am
Quote (Nickeee @ 10 Jan 2011 09:43)
har kört 4 matcher i ranked med shen, vunnit varje gång :pPpPPpPPpP


Hör attt nåååååån e stolt över sin solo rating oj va saaaaa jag!
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 10 2011 03:11am
Quote (Nickeee @ Jan 10 2011 09:43am)
har kört 4 matcher i ranked med shen, vunnit varje gång :pPpPPpPPpP


Han e grymt rolig ^^
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 10 2011 03:58am
bara 5 acc kvar till corporate mundo mohahahaha

om ngn orkar så betalar jag 50fg för 1 acc :) så jävla trött på att lvla haha

This post was edited by Ez4Real on Jan 10 2011 04:00am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 10 2011 08:37am
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Jan 2011 00:00)
Hur gör man om man skall göra ett acc på Us? skall mana bara ladda ner Leauge of legends (us) eller? och kan man ha båda på datorn utan problem?


ja du behöver bara ladda ner US och instalera (iaf för mig) jag hade inge problem men det e ca 0.5sec delay på US men det e mindre fel än på EU oftast lagg free. har gått tilbaka till eu för att mina irl m8s spelar där och vägrar spela US för att deras ping går över 50 .....
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 10 2011 11:09am
utav 6 game idag har man förlorat 5 -.- galet gött.
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 10 2011 11:38am
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Jan 2011 18:09)
utav 6 game idag har man förlorat 5 -.- galet gött.


Du skulle kört med oss istället
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 10 2011 01:03pm
måste man ha ''köpt'' gubben som man vill spela med?:S även dom där som va prova på?...
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 10 2011 02:29pm
Quote (HaLLuXX @ Jan 10 2011 07:03pm)
måste man ha ''köpt'' gubben som man vill spela med?:S även dom där som va prova på?...


så nu funka det, va nån liten bugg för mig säkertxd
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 10 2011 02:46pm
Quote (HaLLuXX @ 10 Jan 2011 21:29)
så nu funka det, va nån liten bugg för mig säkertxd


om det blir nya champs och du försöker välja 1 av dom och du inte har den så kommer det stå att den inte går att spela bara att relogga
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 10 2011 03:24pm
Quote (Ez4Real @ Jan 10 2011 08:46pm)
om det blir nya champs och du försöker välja 1 av dom och du inte har den så kommer det stå att den inte går att spela bara att relogga


jo märkte det :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev19798991001011131Next
Add Reply New Topic New Poll