d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1979899100101329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 14 2010 05:38am
Quote (Sandman423 @ May 14 2010 11:20am)
hahhaha, ah, 1500+ nivån är löjlig just nu. För eftersom jag började på 1600 eftersom jag hade 1800+ innan så när jag gick in i 1500 games fick jag såklart alla retards some är 1500 på riktigt i mitt lag medan jag fick möta 1550+:are med 0 games, alltså 1700+are. Funny. Förlora typ 4 irad. Sen vann jag iofs 10 irad också, men det är en annan historia

Wall of text! Nu lirar vi.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 14 2010 10:41am
Quote (Sandman423 @ May 14 2010 12:20pm)
hahhaha, ah, 1500+ nivån är löjlig just nu. För eftersom jag började på 1600 eftersom jag hade 1800+ innan så när jag gick in i 1500 games fick jag såklart alla retards some är 1500 på riktigt i mitt lag medan jag fick möta 1550+:are med 0 games, alltså 1700+are. Funny. Förlora typ 4 irad. Sen vann jag iofs 10 irad också, men det är en annan historia


själv ligger man på ca 1500 ;) har iof bara spelat nån vecka lr så..
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 14 2010 11:14am
ligger på 1/4 just nu och jag lackar ur, har börjat spela nostats tills jag ser vem som är tard och inte -.-.

får vänta en vecka tills alla kompisar har köpt det också efter slutproven.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 14 2010 11:15am
Quote (ImoK @ 14 May 2010 17:14)
ligger på 1/4 just nu och jag lackar ur, har börjat spela nostats tills jag ser vem som är tard och inte -.-.

får vänta en vecka tills alla kompisar har köpt det också efter slutproven.


Är det många supernoobs som faktiskt köper spelet?
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 14 2010 11:17am
Quote (SCXiao @ May 14 2010 07:15pm)
Är det många supernoobs som faktiskt köper spelet?


du har inte en blekaste aning... jag skrikit ut högt flera ggr i rad lol.
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 14 2010 08:55pm
1677 psr, rank 28 på hon, går och lägger mig
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 15 2010 12:44am
Jag ångrade mig, gick in i game, möter Hanni som förövrigt leder PSR rankingen just nu. Vann. GG
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 15 2010 12:55am
Quote (Sandman423 @ 15 May 2010 07:44)
Jag ångrade mig, gick in i game, möter Hanni som förövrigt leder PSR rankingen just nu. Vann. GG


gosu chinaman :P

jag vill lira mera hon, men har inte tid :(
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 15 2010 05:27am
Quote (pawa @ May 15 2010 06:55am)
gosu chinaman :P

jag vill lira mera hon, men har inte tid :(

Vadå "har inte tid"? oO
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 15 2010 05:29am
Vill också spela!

This post was edited by spetch on May 15 2010 05:29am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100101329Next
Add Reply New Topic New Poll