Quote (Sandman423 @ May 14 2010 12:20pm)
hahhaha, ah, 1500+ nivån är löjlig just nu. För eftersom jag började på 1600 eftersom jag hade 1800+ innan så när jag gick in i 1500 games fick jag såklart alla retards some är 1500 på riktigt i mitt lag medan jag fick möta 1550+:are med 0 games, alltså 1700+are. Funny. Förlora typ 4 irad. Sen vann jag iofs 10 irad också, men det är en annan historia
själv ligger man på ca 1500

har iof bara spelat nån vecka lr så..