Quote (addesmile @ Aug 22 2011 09:18am)
Drar jag till gymmet proppmätt så spyr efter 1h pass och med tom mage blir jag väldigt yr iaf, har inte riktigt koll i hur man ska göra och vad som är bäst. Men brukar käka cirka 1 -1.5 timme innan gymmet.
efter träning brukar jag äta en banan och sen när jag kommer hem så äter jag ex keso, kvarg, ägg osv
detta funkar bäst för många, lagom tid emallanåt.
Quote (monehgers @ Aug 22 2011 09:32am)
Tränar du på full mage och kör lite tyngre kompund(?)övningar kan du ju lika gärna dra fram en spann innan du börjar.
nej xD, men 1 timma innan käka iaf macka eller något så det inte blir 3 timmar sist man åt något sen drar direkt till gymmet, jag blir iaf yr eller trött innan jag ska köra :/