d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev196979899100177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
May 25 2015 01:47pm
Quote (berhemuli @ 25 May 2015 14:10)
11-3 arena :( mitt deck var dock bara i princip 1-4mana kort mage ^^ Så är väl nöjd ändå. 75dust golden ogre maul, kortpack och 205guld.


2-0 control mage atm, kör ett game om dagen typ så hinner jag nästan glömma hur decket ser ut :angel:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 26 2015 02:46pm
Quote (SCXiao @ 25 May 2015 21:47)
2-0 control mage atm, kör ett game om dagen typ så hinner jag nästan glömma hur decket ser ut :angel:


Haha det är nice! Har lirat minimalt rank denna säsong, och märker fan att månaden är snart slut. Rank 10 atm, lirat enbart dragon rogue i rank när jag lirat. Blir väl kvar kring 10.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 26 2015 04:26pm
Rank 9 nu då ^^ Förmodligen mest guld jag haft också samtidigt som jag har en arena på gång.. 900+ Stabilt, många fler arenor där :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 27 2015 07:45pm
Drog min sämsta arena på länge idag.. 4-3. Nu nästa är dock 8-1, får räcka för idag.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 31 2015 05:12pm
Försökte på mig en rushhunter eller rättare sagt facehunter i Arena, fick en okej lek men inte nå super. Gick helt ok dock. 6-3.

Nu har jag en riktigt nice Paladin lek som har typ allt utom aoe, men förutom bristen på AoE så är den bra. Sitter på 2-0 atm. Borde kunna få 8-9 wins iaf.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Jun 4 2015 09:20am
Äntligen fick jag dusts nog till att crafta Dr. Boom :thumbsup:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 4 2015 10:02am
Quote (SCXiao @ 4 Jun 2015 17:20)
Äntligen fick jag dusts nog till att crafta Dr. Boom :thumbsup:


Grattis :D Använder folk dr.boom än? :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 4 2015 11:40am
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jun 2015 01:12)
Försökte på mig en rushhunter eller rättare sagt facehunter i Arena, fick en okej lek men inte nå super. Gick helt ok dock. 6-3.

Nu har jag en riktigt nice Paladin lek som har typ allt utom aoe, men förutom bristen på AoE så är den bra. Sitter på 2-0 atm. Borde kunna få 8-9 wins iaf.


6 wins :(

Dock sjukt otur 2 av mina förluster.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Jun 5 2015 02:46am
Quote (berhemuli @ 4 Jun 2015 18:02)
Grattis :D Använder folk dr.boom än? :D


Än så länge har den funkat riktigt bra i mitt control mage deck :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 5 2015 03:58am
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2015 10:46)
Än så länge har den funkat riktigt bra i mitt control mage deck :D


Jo jwg drev. Är rätt standard än.
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100177Next
Add Reply New Topic New Poll