☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Några Som Spelar Cs;go?
Prev
1
96
97
98
99
100
159
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 53292
Replies: 1587
Track Topic
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#971
Feb 27 2015 12:38pm
Quote (Gaben @ 27 Feb 2015 19:32)
Tror nog mer han spelar, han får ju $$$ så varför inte
Han verkar ha varit sådan sen han började.
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#972
Feb 27 2015 01:56pm
Suger när man vill ranka upp men så är man ensam i hela stora världen och får lira själv.. iso full team ty
NR1
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,307.96
Trader:
Trusted
#973
Feb 27 2015 02:05pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 27 Feb 2015 20:56)
Suger när man vill ranka upp men så är man ensam i hela stora världen och får lira själv.. iso full team ty
va sitter du inne med för rank?
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#974
Feb 27 2015 02:06pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 27 Feb 2015 20:56)
Suger när man vill ranka upp men så är man ensam i hela stora världen och får lira själv.. iso full team ty
Rank är du?
NR1
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,307.96
Trader:
Trusted
#975
Feb 27 2015 02:06pm
Quote (ChingeR @ 27 Feb 2015 21:06)
Rank är du?
JAG FRÅGA FÖRST!
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#976
Feb 27 2015 02:08pm
Quote (RistVaLL @ 27 Feb 2015 21:06)
JAG FRÅGA FÖRST!
Fku, jag är bättre rank än dig!
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#977
Feb 27 2015 02:12pm
Quote (RistVaLL @ Feb 27 2015 08:05pm)
va sitter du inne med för rank?
Är gn4 atm, gått ner från mg2. noop i know men har bara kört random teams och med troll asdrake.. då blir de inte bättre än så
NR1
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,307.96
Trader:
Trusted
#978
Feb 27 2015 02:13pm
Quote (ChingeR @ 27 Feb 2015 21:08)
Fku, jag är bättre rank än dig!
men det är för att ajg spelar med mina noobvänner jämt....
och du blir bara carryad ^^,
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#979
Feb 27 2015 03:08pm
Quote (RistVaLL @ 27 Feb 2015 21:13)
men det är för att ajg spelar med mina noobvänner jämt....
och du blir bara carryad ^^,
Vadå blir bara carryad? Spelar ju inte ens längre, och om jag spelar så spelar jag med mina nova-ak pojkar
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#980
Feb 27 2015 03:27pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Feb 27 2015 08:12pm)
Är gn4 atm, gått ner från mg2. noop i know men har bara kört random teams och med troll asdrake.. då blir de inte bättre än så ;)
mg nu, so pro...
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
96
97
98
99
100
159
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact