d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev196979899100159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 27 2015 12:38pm
Quote (Gaben @ 27 Feb 2015 19:32)
Tror nog mer han spelar, han får ju $$$ så varför inte


Han verkar ha varit sådan sen han började.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 27 2015 01:56pm
Suger när man vill ranka upp men så är man ensam i hela stora världen och får lira själv.. iso full team ty
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 27 2015 02:05pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 27 Feb 2015 20:56)
Suger när man vill ranka upp men så är man ensam i hela stora världen och får lira själv.. iso full team ty


va sitter du inne med för rank?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 27 2015 02:06pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 27 Feb 2015 20:56)
Suger när man vill ranka upp men så är man ensam i hela stora världen och får lira själv.. iso full team ty


Rank är du?
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 27 2015 02:06pm
Quote (ChingeR @ 27 Feb 2015 21:06)
Rank är du?


JAG FRÅGA FÖRST!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 27 2015 02:08pm
Quote (RistVaLL @ 27 Feb 2015 21:06)
JAG FRÅGA FÖRST!


Fku, jag är bättre rank än dig!
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 27 2015 02:12pm
Quote (RistVaLL @ Feb 27 2015 08:05pm)
va sitter du inne med för rank?


Är gn4 atm, gått ner från mg2. noop i know men har bara kört random teams och med troll asdrake.. då blir de inte bättre än så ;)
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 27 2015 02:13pm
Quote (ChingeR @ 27 Feb 2015 21:08)
Fku, jag är bättre rank än dig!


men det är för att ajg spelar med mina noobvänner jämt....
och du blir bara carryad ^^,
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 27 2015 03:08pm
Quote (RistVaLL @ 27 Feb 2015 21:13)
men det är för att ajg spelar med mina noobvänner jämt....
och du blir bara carryad ^^,


Vadå blir bara carryad? Spelar ju inte ens längre, och om jag spelar så spelar jag med mina nova-ak pojkar :p
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 27 2015 03:27pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Feb 27 2015 08:12pm)
Är gn4 atm, gått ner från mg2. noop i know men har bara kört random teams och med troll asdrake.. då blir de inte bättre än så ;)


mg nu, so pro...
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100159Next
Closed New Topic New Poll