d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Path Of Exile
Prev196979899100184Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 24 2014 01:01pm


ty piety!

This post was edited by eWaste on Jan 24 2014 01:01pm
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jan 24 2014 01:01pm
Quote (eWaste @ Jan 24 2014 08:01pm)
http://i.imgur.com/nzSgusS.png

ty piety!


rofl..
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 24 2014 01:40pm
reeeep
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 26 2014 03:48am
Reeeep igen på 72 LOL
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 26 2014 05:21am
Quote (eWaste @ 26 Jan 2014 10:48)
Reeeep igen på 72 LOL


:/
tog du level 72 på mindre än två dagars spelande btw?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 26 2014 05:23am
Quote (ChingeR @ Jan 26 2014 12:21pm)
:/
tog du level 72 på mindre än två dagars spelande btw?


Japp ^^ går ju fort!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 26 2014 09:03am
någon som har en tl ; dr guide om hur detta fungerar
softcore fungerar eller är det bara HC?
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jan 26 2014 09:13am
Quote (Ekaan @ Jan 26 2014 04:03pm)
någon som har en tl ; dr guide om hur detta fungerar
softcore fungerar eller är det bara HC?


beror på, vad tycker du om ostbågar?
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jan 26 2014 11:50am
Quote (Ekaan @ 26 Jan 2014 16:03)
någon som har en tl ; dr guide om hur detta fungerar
softcore fungerar eller är det bara HC?


c.a 2 veckor efter release såg spelarbasen ut
Domination: 51.3%
Nemesis: 20.5%
Standard: 25.6%
Hardcore: 2.6%
så bland dom olika ligorna. så visst går det spela softcore om man vill. men nemesis > SC

This post was edited by ponchan on Jan 26 2014 12:01pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 26 2014 11:53am
Quote (ponchan @ 26 Jan 2014 18:50)
c.a 3 veckor efter release såg spelarbasen ut
    Domination: 51.3%
    Nemesis: 20.5%
    Standard: 25.6%
    Hardcore: 2.6%
så bland dom olika ligorna. så visst går det spela softcore om man vill. men nemesis > SC


vad är det för skillnad?
har gjort en ranger nu tror jag är lvl 6 eller något inte satt någon skill Point en
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100184Next
Add Reply New Topic New Poll