d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev196979899100229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 04:32am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Apr 2013 23:20)
Det blir för obvious, jag kör en röd ferrari eller nåt för maximal fiskimage

men seriöst detta borde ju vara stronk?

Jag hade hamnat på toktilt om VLADISLAV55 rånat mig min på mina sista koronas


Jag tänker aldrig på namn vid borden, bara hur dom spelar så tror inte det skulle ha funkat mot mig ^^

Däremot tror jag att det skulle funka bättre med Sovjetunionens flagga, mer diskret lixom. plus att det ger kopplingar till kommunism och att ge bort pengar.

This post was edited by Malmy on Apr 12 2013 04:41am
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 09:58am
LOL vart precis kallad: "MrsP03: sweedish ****stain"

på pokerstars, för att jag trebettade hans x3BB raise för andra gången i rad, (hade AQos första och AK suited andra).

Dock verkade han vara ganska smart, för han drog strax efter, så fick aldrig chansa att utnyttja hans tilt :/

Spelar CG idag 0.05/0.10$ , +8$ hittils, så inget märkvärdigt. men rätt kolumn iaf :)

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2013 12:03pm
Spelar också CG

Jag brukar aldrig lira på Fredagar för jag torskar alltid men aa

#YOLO

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 12:24pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 19:03)
Spelar också CG

Jag brukar aldrig lira på Fredagar för jag torskar alltid men aa

#YOLO


hahaha :D

Kommer säkert gå bra ska du se! :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2013 12:49pm
Quote (Malmy @ Apr 12 2013 08:24pm)
hahaha :D

Kommer säkert gå bra ska du se! :)


Aanee går åt helvete

Varit helt kortdöd men torskat två potter

en var när en fisk drog ut min triss med ett stegdrag, det andra var när en 40bb warrior med halva stacken kvar re-raise shovade mig på en iskall flopp där jag faktiskt hade ett par

Det går inte att läsa 40bb warriors för dom är alltid pot-comitted

Viserligen tycker jag det är fint att någon uppfunnit en metod som låter en 70åring med alzheimers vinna men det är aningen frustrerande att möta



Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 12:55pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 19:49)
Aanee går åt helvete

Varit helt kortdöd men torskat två potter

en var när en fisk drog ut min triss med ett stegdrag, det andra var när en 40bb warrior med halva stacken kvar re-raise shovade mig på en iskall flopp där jag faktiskt hade ett par

Det går inte att läsa 40bb warriors för dom är alltid pot-comitted

Viserligen tycker jag det är fint att någon uppfunnit en metod som låter en 70åring med alzheimers vinna men det är aningen frustrerande att möta


hehe sant :P

jobbigt att det gått segt dock :(

borde ju börja gå bättre snart, när folket har nåra öl i sig :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2013 12:58pm
Quote (Malmy @ Apr 12 2013 08:55pm)
hehe sant  :P

jobbigt att det gått segt dock :(

borde ju börja gå bättre snart, när folket har nåra öl i sig :P


Haha jo jag vet men jag är alltid cptrött på Fredagar så jag spelar alltid helt värdelöst, det är därför jag sällan spelar på just fredagar.

idag spelar jag dock ok men inte fan hjälper det :rofl:

Hur går det för dig, fortfarande green?
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 01:01pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 19:58)
Haha jo jag vet men jag är alltid cptrött på Fredagar så jag spelar alltid helt värdelöst, det är därför jag sällan spelar på just fredagar.

idag spelar jag dock ok men inte fan hjälper det :rofl:

Hur går det för dig, fortfarande green?


+10 dollar just nu och har pröjsat ett entry till en turnering, så helt ok för tillfället iaf, men får se hur allt slutar :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2013 01:11pm
Torskade mer mot en fisk som fick in en fyraoutare på river sen torskade jag asmycket mot en LAG som floppade en stege

Jag har haft typ tre händer på hela kvällen och varenda en av dom händerna har min motståndare haft stege

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 12 2013 01:13pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 20:11)
Torskade mer mot en fisk som fick in en fyraoutare på river sen torskade jag asmycket mot en LAG som floppade en stege

Jag har haft typ tre händer på hela kvällen och varenda en av dom händerna har min motståndare haft stege


>.<
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100229Next
Add Reply New Topic New Poll