LOL vart precis kallad: "MrsP03: sweedish ****stain"
på pokerstars, för att jag trebettade hans x3BB raise för andra gången i rad, (hade AQos första och AK suited andra).
Dock verkade han vara ganska smart, för han drog strax efter, så fick aldrig chansa att utnyttja hans tilt :/
Spelar CG idag 0.05/0.10$ , +8$ hittils, så inget märkvärdigt. men rätt kolumn iaf
