Quote (Giraff @ 16 Sep 2011 13:58)
På de senaste HUM-festerna har vi varit typ 40 pers i en etta båda gångerna lol.
Har varit sjukt kul varje gång iaf.
123 Grekisk kebabtallrik Fetaost, oliver, karrékebab, pommes
124 Kebabtallrik m. ris Ruccola, ris, karrékebab, tzatziki
125 Kebabtallrik m. bulgur Bulgur, ruccola, karrékebab,tzatziki
Vilken skall jag köpa? =\
klart du ska ha pommes!!
tror vi vart kanske 15 i min etta som mest

då var det bara att börja skicka ut folk
har inte ens ett kök, så ja det vart rätt tajt
This post was edited by Simon on Sep 16 2011 06:01am