d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1969798991005001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 16 2011 05:57am
Quote (Simon @ Sep 16 2011 11:52am)
då spårar det alltid ur
folk snor saker, slåss osv

iaf på de jag vart med på i den storleken ^^


ok kanske inte med 10 pers, fair enough.


Precis, det är nackdelen när tattare ska sno saker.. men är man ett gäng stadiga grabbar på plats och inte släpper in vem som helst så brukar allt ändå gå bra :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 16 2011 05:58am
På de senaste HUM-festerna har vi varit typ 40 pers i en etta båda gångerna lol.
Har varit sjukt kul varje gång iaf.

123 Grekisk kebabtallrik Fetaost, oliver, karrékebab, pommes
124 Kebabtallrik m. ris Ruccola, ris, karrékebab, tzatziki
125 Kebabtallrik m. bulgur Bulgur, ruccola, karrékebab,tzatziki

Vilken skall jag köpa? =\
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 06:00am
Quote (Giraff @ 16 Sep 2011 13:58)
På de senaste HUM-festerna har vi varit typ 40 pers i en etta båda gångerna lol.
Har varit sjukt kul varje gång iaf.

123 Grekisk kebabtallrik Fetaost, oliver, karrékebab, pommes
124 Kebabtallrik m. ris Ruccola, ris, karrékebab, tzatziki
125 Kebabtallrik m. bulgur Bulgur, ruccola, karrékebab,tzatziki

Vilken skall jag köpa? =\


klart du ska ha pommes!!


tror vi vart kanske 15 i min etta som mest :D då var det bara att börja skicka ut folk
har inte ens ett kök, så ja det vart rätt tajt

This post was edited by Simon on Sep 16 2011 06:01am
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 16 2011 06:01am
Quote (Giraff @ Sep 16 2011 11:58am)
På de senaste HUM-festerna har vi varit typ 40 pers i en etta båda gångerna lol.
Har varit sjukt kul varje gång iaf.

123 Grekisk kebabtallrik Fetaost, oliver, karrékebab, pommes
124 Kebabtallrik m. ris Ruccola, ris, karrékebab, tzatziki
125 Kebabtallrik m. bulgur Bulgur, ruccola, karrékebab,tzatziki

Vilken skall jag köpa? =\


Jaevla tjockis!!!
Köp lite pasta + kycling + sallad.. och gissa vad du ska göra med det?!?!?! PAAASTAAHHHSAAHHLAADDHHH
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 16 2011 06:04am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 16 Sep 2011 14:01)
Jaevla tjockis!!!
Köp lite pasta + kycling + sallad.. och gissa vad du ska göra med det?!?!?! PAAASTAAHHHSAAHHLAADDHHH


Jag vill inte.

Quote (Simon @ 16 Sep 2011 14:00)
tror vi vart kanske 15 i min etta som mest :D då var det bara att börja skicka ut folk
har inte ens ett kök, så ja det vart rätt tajt


Var bara kokvrå i de där ettorna också... =D
Gick knappt att röra sig.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 06:05am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 13:56)
såna fester var det typ 1 gång per år här, spårade alltid ur helt och hållet med sönderslagna hus osv.

blir det aldrig så hos er? känner den som har festen alla som är inbjudna "bra" eller vadå? :D


Här i Täby sköter man sej, alla känner alla genom alla ;)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 06:06am
Quote (ChingeR @ 16 Sep 2011 14:05)
Här i Täby sköter man sej, alla känner alla genom alla ;)


gulligt =D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 06:06am
Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 02:05pm)
Här i Täby sköter man sej, alla känner alla genom alla ;)


Stad full med inavel :O
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 16 2011 06:18am
Quote (umade @ 16 Sep 2011 14:06)
Stad full med inavel :O


Hur förklarar du då att han är risplockare? :O
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 06:20am
Quote (SCXiao @ Sep 16 2011 02:18pm)
Hur förklarar du då att han är risplockare? :O


Det är ingen sofistikerad inavel inte :<
Go Back To Svenska Topic List
Prev1969798991005001Next
Closed New Topic New Poll