d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev196979899100156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 01:17pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 09:15pm)
Ja men han är förbannat biff och grymt skön :D


Sjukt rolig när han castar, men han kan fan inte spela bra nog att vinna banor :P

Vem är biffen på stream?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:19pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:17)
Han är riktigt dålig :D

Men så som jag förstått det är han inte på EG för att prestera i turneringar utan mer för att vara ansikte utåt, stötta spelare osv


Ja, precis. Han är grymt härlig imo.

Quote (umade @ 5 Jul 2012 21:17)
Sjukt rolig när han castar, men han kan fan inte spela bra nog att vinna banor :P

Vem är biffen på stream?


Vilken stream? B eller A?

På A var det Dimaga/goody.. Goody har svart tröja, dimaga vit

This post was edited by snoramej on Jul 5 2012 01:19pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 01:20pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 09:19pm)
Ja, precis. Han är grymt härlig imo.



Vilken stream? B eller A?

På A var det Dimaga/goody.. Goody har svart tröja, dimaga vit


GoOdy är inte biff? Dom visade någon med långt svart hår och kraftig benstomme, aldrig sett förut :O

edit. Jag blandade ihop Grubby och Goody.......................... :wacko:

This post was edited by umade on Jul 5 2012 01:21pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 01:21pm
Quote (umade @ Jul 5 2012 08:20pm)
GoOdy är inte biff? Dom visade någon med långt svart hår och kraftig benstomme, aldrig sett förut :O


Det är Go0dy

lol



This post was edited by Svartermetalisk on Jul 5 2012 01:21pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:21pm
Quote (umade @ 5 Jul 2012 21:20)
GoOdy är inte biff? Dom visade någon med långt svart hår och kraftig benstomme, aldrig sett förut :O


GoOdy :D

Han är sjukt fet.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 01:22pm
Quote (snoramej @ Jul 5 2012 08:21pm)
Han är sjukt fet.


Standard för Terranspelare
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 01:23pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 5 2012 09:22pm)
Standard för Terranspelare


Har jag någonsin sett bild på dig Martin? :O
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 01:23pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:22)
Standard för Terranspelare


Är du fet? Nej! :p


Quote (umade @ 5 Jul 2012 21:23)
Har jag någonsin sett bild på dig Martin? :O


Jag har fan sett en video när han käkar flintastek.

This post was edited by snoramej on Jul 5 2012 01:23pm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 5 2012 01:24pm
btw någon annan som ska på http://www.ticnet.se/event/starcraft-ii-world-championship-series-nordic-nationals-biljetter/226751
missade förra för det var på en söndag och så hade jag inte semester, nu är det mitt på min semester och en lördag! vilka är taggade på att gå? :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 5 2012 01:24pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100156Next
Add Reply New Topic New Poll