Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:17)
Han är riktigt dålig

Men så som jag förstått det är han inte på EG för att prestera i turneringar utan mer för att vara ansikte utåt, stötta spelare osv
Ja, precis. Han är grymt härlig imo.
Quote (umade @ 5 Jul 2012 21:17)
Sjukt rolig när han castar, men han kan fan inte spela bra nog att vinna banor

Vem är biffen på stream?
Vilken stream? B eller A?
På A var det Dimaga/goody.. Goody har svart tröja, dimaga vit
This post was edited by snoramej on Jul 5 2012 01:19pm