Quote (Svartermetalisk @ Dec 14 2009 10:39am)
Ja, för han är ju opiat-torsk.
När han lägger ner det blir han lite softare

e: aa nu ska jag till apoteket

skolan

Jobbet.
Ha en bra dag nabs!
jaså, så han är knaprat myspiller? men är inte det pga hans ben som varje gång jag sett en snutt är helt stelt å knas?
hare godt tare lugnt med kodeine å tramadolen bara, max 4julöl om du ska knapra
This post was edited by Who_Wut on Dec 14 2009 04:46am