d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev196979899100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 24,863
Joined: Jun 19 2008
Gold: 22,035.75
Dec 14 2009 04:37am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 14 2009 10:35am)
Inte sett så mkt Dexter tbh, är på sista säsongen av House atm sen kanske jag spanar nåt annat :o


har aldrig riktigt fastnat för house, är han så hård som han vill framstå?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 14 2009 04:39am
Quote (Who_Wut @ 14 Dec 2009 11:37)
har aldrig riktigt fastnat för house, är han så hård som han vill framstå?


Ja, för han är ju opiat-torsk.

När han lägger ner det blir han lite softare :P

e: aa nu ska jag till apoteket --> skolan --> Jobbet.

Ha en bra dag nabs!

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 14 2009 04:45am
Member
Posts: 24,863
Joined: Jun 19 2008
Gold: 22,035.75
Dec 14 2009 04:45am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 14 2009 10:39am)
Ja, för han är ju opiat-torsk.

När han lägger ner det blir han lite softare :P

e: aa nu ska jag till apoteket --> skolan --> Jobbet.

Ha en bra dag nabs!


jaså, så han är knaprat myspiller? men är inte det pga hans ben som varje gång jag sett en snutt är helt stelt å knas?
hare godt tare lugnt med kodeine å tramadolen bara, max 4julöl om du ska knapra


This post was edited by Who_Wut on Dec 14 2009 04:46am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 14 2009 04:45am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Dec 2009 12:39)
Ja, för han är ju opiat-torsk.

När han lägger ner det blir han lite softare :P

e: aa nu ska jag till apoteket --> skolan --> Jobbet.

Ha en bra dag nabs!


You too!

och godmorgon ni övriga
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 14 2009 04:53am
Hm, måste man donera allt på en gång för att få en t ex röd stjärna? Eller får jag den om jag donerar kanske $5 vid 10 tillfällen? ^_^

Quote (SCXiao @ Dec 14 2009 11:45am)
You too!

och godmorgon ni övriga

Var hälsad :hail:

This post was edited by GuZ on Dec 14 2009 04:54am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 14 2009 05:00am
Quote (Who_Wut @ 14 Dec 2009 11:32)
soz om det är emot reglerna att posta youtube här, men hittade inte yt topicen.

btw någon som sett säsongsavslutningen på dexter? real phat shit indeed


Såg nyss, fyfan :cry:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 14 2009 05:02am
:rofl: hai :rofl:

This post was edited by snoramej on Dec 14 2009 05:02am
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 14 2009 05:09am
morrn morrn
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 14 2009 05:11am
Quote (GuZ @ Dec 14 2009 11:53am)
Hm, måste man donera allt på en gång för att få en t ex röd stjärna? Eller får jag den om jag donerar kanske $5 vid 10 tillfällen? ^_^


Wops.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 14 2009 05:12am
Quote (GuZ @ 14 Dec 2009 12:11)
Wops.


ja du kan donera 5$ åt gången, men det är inte säkert att du får df access
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100Next
Closed New Topic New Poll